Super overnattingstur over fjellet

Familie på fem (12,15,18 år) + foreldre gjekk frå Colesbukta via Grumantbyen til Bjørndalen med... les mer

Anmeldt 2. august 2021
KnutVassbo
Bjerkreim
Spectacular bird-jumping

Fantastisk kveldstur til fuglefjellet Alkehornet med Better moments og guiden Virgil. God standard... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
June Marie W

Anmeldt 23. juli 2020

Helt fantastisk opplevelse. Dyktig og hyggelig guide. Foran isbreen fikk vi følge av 4 hvithvaler. De svømte rundt oss lenge. En sjelden opplevelse. Isbreen kalvet, og en sel dukket opp ved båtene. Første gang for meg i kajakk, og jeg opplevde det som veldig trygt. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE. Hilsen 4 personer fra Norge

Takk, bodilhelenea
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en super tur med guide og skipper som var veldig service minded og hadde gode kunnskaper om området og dyrelivet. Vi fikk se hvalross både til lands og vann, fikk gå i land og komme nært hvalrosser. Høydepunktet var jo alikevel isbjørn, helt fantastisk. Så heldige hadde vi ikke drømt om at vi skulle være. Takk for en fin tur til vår guide Mats! Husker dessverre ikke skipperens navn.

Takk, 484runart
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Dagens fangst ble hvalross, masse bølger, flott opplevelse og god servering!
Dette var en hyggelig tur med profesjonelt mannskap. Selv om det var litt bølger, tok de oss vel frem og tilbake på en 4t tur.
Gøy med hvalross som lekte rundt oss! Så fikk vi en flott opplevelse ved isbreen som også kalvet litt!
Anbefales - god tur!

2  Takk, Ingar N
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Forrige tur med Better Moments gikk til Diabasodden i åpen rib-båt og vi fikk med oss fine fossiler. Denne gang gikk turen tvers over Isfjorden i en meget behagelig innebygd båt. Vår finske guide og stødige kaptein, samt et mannskap til gjorde alt for å gi oss en superfin dag. Kolonien talte ca 30 hvalross, og da vi gikk i land svømte en gruppe rundt rett foran oss. Brefronten i neste bukt var majestetisk. Better Moments anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, knutsk
Anmeldt 3. mars 2020

Fantastisk morsomt. Nordlyset fant vi dessverre ikke denne kvelden. Ikke desto mindre var det et fantastisk opplegg, med en særdeles dyktig guide og en flott tur. Vi fikk enkel treretters middag i deres lille grillhytte, en spesiell opplevelse i en fin atmosfære.
En fin opplevelse med en fin avslutning i deres utrolig sjarmerende peisestue der vi fikk tildelt utstyr. Utstyret var for øvrig også veldig bra!

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 96hannew
BetterMoments, Kundeansvarlig på Better Moments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Veldig godt å høre at du var fornøyd til tross for at nordlyset ikke var helt på vår side den kvelden. Håper å se deg med oss ved en senere anledning!

Vennlig hilsen, Alex