Flott tur med kaptein og mannskap (Chris og Ida) Hvalrossofari.

Reisefølge mitt var fra 10-72 år. Dette gjorde at ting tok litt tid fra vår side. Dette løste... les mer

Anmeldt 13. mai 2022
jonfU8675PU
Spectacular bird-jumping

Anmeldt 24. juli 2021
June Marie W

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kveldstur til fuglefjellet Alkehornet med Better moments og guiden Virgil. God standard i båten, nydelig suppe på termos og svært engasjert og kunnskapsrik guide. Anbefaler denne kveldsturen i midnattssol til alle!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, June Marie W
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi var på 5 timers kveldstur/båttur. Mats (guide) og Chris (kaptein) var flinke og hyggelige. God og uformell stemning på båten. Maten var god (spicy kyllingsuppe). Varmt nok inne i båten og god comfort. Vi var på tur med våre barn på 9&10 år som begge er enige om at turen var en fantastisk opplevelse ( godt de er enige om noe ). Takk for en superflott tur!

Takk, kristoffer955
Anmeldt 27. juni 2021

Heilt utruleg og fantastisk service! Hadde dagen før prøvd meg på reise med eit anna selskap, men dei hadde ikkje dress som passa meg. Kontakta difor Better Moments, som til og med kom bort til der eg åt middag, med vest som eg kunne prøve, for å vere sikker på at det passa. Henta meg so på hotellet, ilag med bagasjen, og kjørte meg til flyplass etterpå. Guidane var heilt fantastisk dyktige og hyggelige å vere med, ein alle tiders tur som eg kjem til å huske for resten av livet! Båten var romsleg, med alt vi trengte, og informasjon om alt av dyreliv fekk vi av guid når vi spurte :) Kan ikkje anbefalast varmt nok! <3

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Martinemyren
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

En fantastisk tur i strålende solskinn. Godt organisert og Arién som guide var kunnskapsrik, hyggelig og sikret at alle hadde en flott opplevelse. Anbefales!

Takk, KristianK877
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med en utrolig guide! Anbefales på det sterkeste! Vår guide Ariel er et unikum på formidling og veiledning!

Takk, rolfsbrygga