Gratis avbestilling frem til 28.10.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
eDreamsUSD 284
Anmeldt 23. august 2020

Vi bodde på dette hotellet i to netter. På grunn av noen forviklinger med Hurtigruten ble vi oppgradert til Juniorsuite. Rommet var stort og romslig men den bygningsmessige standarden var ganske enkel og kunne minne om en ombygd brakke. Kanskje som et koronatiltak fantes det ikke engang drikkeglass på rommet. Juniorsuiten lå i en egen bygning. Mens det i hovedbygningen var plassert desinfeksjonsmiddel fantes det ingen mulighet for desinfeksjon i vår bygning. Bufé-frokosten var rikelig og fungerer bra så lenge alle overholder smitteverntiltakene. Med desinfeksjon tilgjengelig var det opp til gjestene å overholde reglene. Deres pub, Barentz Gastropub, er vel verdt et besøk, med god mat og mye godt lokalt øl. Deres restaurant, Restaurant Polfareren, serverer små, lekre porsjoner med svært velsmakende mat.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, AnaDeNoruega
Anmeldt 20. august 2020

Sentral beliggenhet med fantastisk utsikt. Fine og rene rom med god komfort. God frokost, samt god mat og atmosfære på Barentz. Og helt NYDELIG mat i restaurant Nansen, med super vinanbefaling fra kelner. Svært hyggelig og serviceinnstilt personale i hele hotellet, og et lite pluss for at flere av dem var norske eller snakket norsk. Vi er kjempefornøyde og kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, skvamm925418
Hurtigruten Svalbard, Daglig leder på Radisson Blu Polar Hotel, Spitsbergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Dear skvamm925418,

Thank you for taking the time to write to us.

I am delighted you had a great stay with us and enjoyed all services throughout the hotel.

We appreciate you sharing your feedback and I will make sure to forward to Our Nansen restaurant staff.

I do hope we have the pleasure of welcoming you back again soon.

Regards,
Luiz Cauduro
Operations Manager

Anmeldt 18. juli 2020

Ypperlig servise og svært hyggelig personale.
Frokosten og serveringen var veldig bra.
Ok rom, litt lite, bare en liten stol å sitte på.
Ellers suveren beliggenhet.
Kan uten problemer anbefale dette stedet.

Takk, smy952
Anmeldt 17. juli 2020

Var tre flotte dager på Svalbard med mye aktiviteter. Hundekjøring, ribbsafari og middag på Camp Barentz. Aktivitetene og oppholdet åå Radisson Blue var meget bra. Personale på hotellet, guider på turer og alt rundt gjorde dette til en flott opplevelse.

Takk, 95tomam
Anmeldt 12. juli 2020

Flott innredet hotell, og vindusbordene i restauranten har veldig fin utsikt. God beliggenhet. Rommene er store og praktiske. Vi savnet imidlertid at det var satt ut glass til tannbørster og kaffekopper (burde være en selvfølge når det er kaffemaskin på rommet). Et godt hotell kjennetegnes av frokosten, og her var tilbudet ok. Løsningen med at betjening legger på tallerken for deg (smitteverntiltak) fungerte helt fint. En god hotellfrokost bør imidlertid tilby ferskt brød eller rundstykker og en liten søtsak til kaffen, eks. en croissant eller lignende. Her var brødutvalget begrenset til ferdigskjært toastbrød, og søtt bakverk glimret med sitt fravær, så det trekker ned. Antar at dette er innsparingstiltak, for dette har intet med smittevern å gjøre. Ellers var betjeningen i resepsjonen imøtekommende og hjelpsomme.

1  Takk, mehtrd
Hurtigruten Svalbard, Daglig leder på Radisson Blu Polar Hotel, Spitsbergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære gjest,

Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!
Det gleder oss å høre at dere hadde et fint opphold til tross for smitteverntiltakene som vi har måtte ta hensyn til.

Vi ønsker dere velkommen tilbake ved en annen anledning!

Med vennlig hilsen,
Team Radisson