Booking.comUSD 291
Radissonhotels.comUSD 293
eDreamsUSD 291
Anmeldt 27. mai 2021

De ansatte på hotellet var vennlige og imøtekommende. Ypperlig service!
Rommet var av god størrelse med utsikt mot to sider. Herlig bad og deilig seng. Fantastisk fin utsikt! Frokosten var solid og god, perfekt før vi skulle ut på aktiviteter.

Det jeg likte best var den deilige sengen, utsikten fra rommet og den vennlige betjeningen på hotellet.

Romtips: Hjørnerom hadde flott utsikt og godt med lys.
Takk, 45sirik
Hurtigruten Svalbard, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Polar Hotel, Spitsbergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2021

Hei Siri,

Så hyggelig å høre at du hadde et fint opphold hos oss, og at du var fornøyd med servicen.

Vi på Radisson Blu Polar Hotel ønsker deg varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. mai 2021

Hotellet ligger sentralt plassert i Longyearbyen. Maks 5 minutter til alt av interesse. Flyplass, handlegate, etc. Flott rom med flott utsikt, både til byen, fjorden og de vakre fjellene som omkranser byen.

I løpet av 4 dager deltok vi på 4 turer/sightseeinger. Hver gang ble vi hentet på hotellet, etter en god og velsmakende frokost.

Hotellet har også en god restaurant, samt en bar med spennende mat. I løpet av turen vår, spiste vi på begge stedene og var veldig fornøyd.

Servicen er også veldig bra på hotellet. Er helt klart en plass man føler at man blir tatt vare på. Vi fikk også veldig gode råd i forhold til turer og ting vi kunne gjøre på Svalbar. I tillegg var de ansatte blide og hyggelige.

Anbefales som et godt utgangspunkt for reiser til Svalbard.

The hotel is centrally located in Longyearbyen. Maximum 5 minutes for everything of interest. Airport, shopping street, etc. Great room with great views, both to the city, the fjord and the beautiful mountains that surround the city.

During 4 days we participated in 4 trips / sightseeing. Each time we were picked up at the hotel, after a good and tasty breakfast.

The hotel also has a good restaurant, as well as a bar with exciting food. During our trip, we ate at both places and were very happy.

The service is also very good in the hotel. Is clearly a place you feel you are being taken care of. We also got very good advice in relation to trips and things we could do at Svalbar. In addition, the staff were cheerful and nice.

Recommended as a good starting point for trips to Svalbard.

Takk, Q4169PVfranks

Hei Frank,

Takk for at du tok deg tid til å skrive oss en tilbakemelding fra oppholdet ditt! Det gleder oss å høre at du er fornøyd med hotellet, maten og servicen.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 19. mai 2021

Sentral beliggenhet i enden av gågata og flybussen direkte til/fra hotellet. Fin restaurant ,ed både god frokost og middag. Rommet var stort og godt møblert, men badet var litt slitt, men helt greit. Nydelig utsikt over Longyearbyen og havet fra rommet.

Takk, Ingunn E
Hurtigruten Svalbard, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Polar Hotel, Spitsbergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2021

Hei Ingunn,

Vi takker for din tilbakemelding fra deres opphold på Radisson Blu Polar Hotel.
Hyggelig å høre at dere var fornøyd med frokost og middag fra restauranten, i tillegg til utsikten fra hotellet!

Håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake til oss!

Vennlige hilsninger,
Kristine, Radisson Blu Polar Hotel

Anmeldt 3. mai 2021

Jeg var borte fra hotellet en natt pga skutertur til pyramiden. Selv om hotellet var tilnærmet tomt var det ikke mulig for hotellet å lagre kofferten for meg inntil jeg sjekket inn på nytt dagen etter.

Dato for oppholdet: april 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jhenie367153
Hurtigruten Svalbard, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Polar Hotel, Spitsbergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2021

Hei,

Her må det nok ha vært en misforståelse tenker jeg, vi har ulåst baggasjerom her på hotellet som vi altid informerer om til gjester som spør om oppbevaring av baggasje. Derimot lar vi ikke noen oppbevare baggasje på utsjekket rom selv om gjest kommer tilbake en dag senere. dette fordi at alle rom til enhver tid det er er ledig skal være tilgjengelig for reservering. men baggasje-rommet lar vi altid vores gjester ta i bruk for oppbevaring av baggasje.

så jeg beklager for misforståelsen her og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake =)

mvh Teddy,
Resepsjon, Radisson Blu Polar hotel

Anmeldt 27. april 2021

De som jobbet der var veldig service minded. Beliggenheten var helt topp og maten svært god.
Særlig matsalen var utrolig sjarmerende og et flott sted å sitte. De som jobbet i baren var blide og veldig på tilbudssiden :)

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, msagba143549
Hurtigruten Svalbard, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Polar Hotel, Spitsbergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2021

Tusen takk for din tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du hadde et fint opphold hos oss, og vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang!
Vennlig hilsen Nathalie, Radisson Blu Polar Hotel.