“Veldig god mat”

Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. april 2016 via mobile enheter

Ble veldig positivt overrasket, utrolig hyggelig betjening samt god mat. Sushien var pent anrettet, og de hadde en spennende og liten meny. Greit utvalg av øl også.

Takk, irgnitravel
SushiKITA, マネージャー på Sushi KITA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

Thank you for coming and leaving a nice review:-) we appreciate it!

Anmeldt 10. desember 2015

God mat og hyggelig betjening. De hadde ikke alt på menyen, men det de hadde var godt. Servitøren var hjelpsom og hyggelig.

Takk, Maria G
Anmeldt 6. oktober 2015

Kom hit for middag.
Bestilte suppe til forrett og vi valgte hver vår meny som etter vårt ønske ble satt sammen på et serveringsfat.
Oppmerksom og serviceinnstilt servitør. Fikk maten realtivt raskt.
Store makier som vi syntes smakte godt. Fint med den variasjonen vi fikk i og med at vi satte sammen 2 ulike menyer.
Lokalene var enkle og kan kanskje oppfattes som litt "kalde", men maten veier opp dette.

Takk, Trondermamma
Anmeldt 4. juli 2015

Maten på Sushi kita er noe av det beste vi har smakt noen gang! Sushien var utrolig variert og smakfull, hyggelig og hjelpsom betjening. Anbefales :)

Takk, Helenesmith
Anmeldt 31. mai 2015

Jeg som japaner anbefaler dere denne Sushi-restauranten. De vet hva "お寿司" er for noe. I mange steder i Europa får du mange super-dekorerte-sushi med saus og slik, som ikke lenger smaker noe fisk og ris, men her får du Sushi med Norges gode og ferske fisk og skalldyr til og med sel og hval (^0^)/
Jeg så også mange lokalefolk som kom og hentet sushi mens jeg spiste der, så dere må gjerne prøve!

Takk, M0KK0

Reisende som så på Sushi KITA, så også på