“dårlig tilberedt mat, dårlig service og dyrt”
Anmeldelse av The Winter Garden

The Winter Garden
Vurdert som nr. 11 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Kjøkken: Thai, Norsk
God for: Store grupper, Romantisk, Barscene
Middagsalternativer: Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. juli 2017

Bra start med godt utgangspunkt der betjening kjapt fortalte hva som var på menyen.
Mat med lite smak, pose grønnsaker, for mye stekt råvarer, ikke helt i samsvar med meny og en kelner som ikke var synlig før man sto foran kassa og skulle betale. (dvs ikke ved bordet i vertfall) greit dersom man legger i fra seg tlf og tar seg av kundene, ikke ofte man ikke får spørsmål hverken om mer drikke, dessert eller kaffe
Spiste på 3 plasser og dette var det desidert dyrest og dårligste.
Fikk plassen anbefalt men her var det mye å forbedre.
I tillegg fryktelig varmt i lokalet, selv i t skjorte.

Takk, ingvar b

Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig og enkel mat(fiskegrateng). Fantastisk å sitte i en hage å nyte måltidet. God atmosfære og god stemning.

Takk, Alexander H
Anmeldt 24. april 2017

Vi besøkte Mary-Ann Riggen for å spise lunch. Vi hadde et ønske om å spise både hval og sel og Mary-Ann foreslo at hun kunne lage en rett med begge deler. Dette smakte utsøkt og passet oss veldig godt. Det ble en god opplevelse om enn noe dyrt.

Takk, Turid T
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to som skulle prøve maten hos Mary-Ann's restaurant i Vinterhagen. Betjeningen var hyggelig og det gikk ca 25-30 min fra vi bestilte til biffen kom på bordet. Mye mat og god mat!

Takk, KolbjornA
Anmeldt 27. juni 2016

Jeg og min mann spiste sel som smakte helt fortreffelig. Stedet er helt spesielt og må bare oppleves. Betjeneingen var meget hyggelig og vi fikk utmerket service:-)

Takk, Liz H

Reisende som så på The Winter Garden, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i The Winter Garden? Del dine erfaringer!