“Verdt å besøke”

Kjøkken: Thai, Norsk
God for: Store grupper, Romantisk, Barscene
Middagsalternativer: Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 27. februar 2018

Veldig annerledes, spesiell atomosfære, mye humor og god mat. Kan man be om mer? Stedet består av flere avdelinger som man bør få med seg når man først er der.

Dato for besøk: august 2017
Takk, MadamSauba

Anmeldt 6. juli 2017

Bra start med godt utgangspunkt der betjening kjapt fortalte hva som var på menyen.
Mat med lite smak, pose grønnsaker, for mye stekt råvarer, ikke helt i samsvar med meny og en kelner som ikke var synlig før man sto foran kassa og skulle betale. (dvs ikke ved bordet i vertfall) greit dersom man legger i fra seg tlf og tar seg av kundene, ikke ofte man ikke får spørsmål hverken om mer drikke, dessert eller kaffe
Spiste på 3 plasser og dette var det desidert dyrest og dårligste.
Fikk plassen anbefalt men her var det mye å forbedre.
I tillegg fryktelig varmt i lokalet, selv i t skjorte.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ingvar b
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Nydelig og enkel mat(fiskegrateng). Fantastisk å sitte i en hage å nyte måltidet. God atmosfære og god stemning.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Alexander H
Anmeldt 24. april 2017

Vi besøkte Mary-Ann Riggen for å spise lunch. Vi hadde et ønske om å spise både hval og sel og Mary-Ann foreslo at hun kunne lage en rett med begge deler. Dette smakte utsøkt og passet oss veldig godt. Det ble en god opplevelse om enn noe dyrt.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Turid T
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to som skulle prøve maten hos Mary-Ann's restaurant i Vinterhagen. Betjeningen var hyggelig og det gikk ca 25-30 min fra vi bestilte til biffen kom på bordet. Mye mat og god mat!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, KolbjornA

Reisende som så på The Winter Garden, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i The Winter Garden? Del dine erfaringer!