“Bra lunsj”
Anmeldelse av Rabalder Cafe & Bakeri

Rabalder Cafe & Bakeri
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Longyearbyen
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Rabalder café & bakeri ligger i Longyearbyens kulturhus, og har noe å by på for alle aldre. I et barnevennlig lokale serverer vi lunsj, ferske bakevarer, søte fristelser, fersk smoothies, samt god kaffe og te. Barna kan utfolde seg i lekehjørnet, mens foreldrene nyter roen over en kopp kaffe eller te.
Anmeldt 28. juli 2020

Rabalder er en fint og lyst lokale samme bygg som kulturhuset.

Spiste 'dagens' som var en kyllinggryte med ris. God posjon som smakte godt.
Min samboer fikk tilpasset et vegetar-alternativ som var omelett med salat og brød.

1  Takk, Camper89187

Anmeldt 27. juni 2020

Jeg kom tilbake hit etter 5 år og ble like begeistret for stedet og maten som jeg ble i 2015. Vi kom ved 12.30-tiden, og da var det allerede en del utplukket av mat, men det som var der, smakte var velsmakende. Jeg hadde vårruller med reker, og det var både pent anrettet og smakte veldig godt. Vi prøvde chicken curry og dagens rett som var gryterett. Pent sted, - og ved siden av så ligger biblioteket som yter fantastisk service. Bra service. Kommer sikkert tilbake hit ved senere besøk til Longyearbyen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Etter en fottur opp til vanntanken i skråningen til Sukkertoppen gikk vi hit i det fine været. Vi har vært her før og ble ikke skuffet i dag heller. Spiste god bolognese med pasta og salat og pudding med friske bær. Veldig hyggelig betjening. Vis å vis ligger biblioteket.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, knutsk
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Trivelig plass, bra café for lunch og kaffe/attåt. Ligger sammen med biblioteket - bra til å fordrive en grå dag

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 681andersk
HurtigrutenSvalbard, Daglig leder på Rabalder Cafe & Bakeri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2019

Hi Anders
Thank you so much for taking your time to review us.
Rabalder Cafe & Bakeri is a nice place to have a coffee, or just hang around on a cloudy day :)
We are glad that you enjoyed our facilities and foods.
We hope to see you again soon.
have a great day ;)

Anmeldt 5. mars 2019

Spiste lunsj her . Veldig mye folk og veldig god mat . Fristende disk med varme , kalde og søte alternativ .

Dato for besøk: februar 2019
Takk, olga094

Hi Olga
Thank you so much for taking your time to review us.
We are glad that you enjoyed our great products and services.
Hope to see you again soon.
have a great day ;)

Reisende som så på Rabalder Cafe & Bakeri, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Rabalder Cafe & Bakeri? Del dine erfaringer!