“Fantastisk atmosfære og ypperlig mat”
Anmeldelse av Gruvelageret

Gruvelageret
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Longyearbyen
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi spiste fire retters middag og alt smakte og så fantastisk ut! ❤️ Vinpakken var nydelig avstemt til rettene. En unik og særpreget restaurant som anbefales på det varmeste.

Takk, Katinka H
Kristin M, Public Relations Manager på Gruvelageret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei Katinka! tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, vi blir veldig stolte over å høre at dere var fornøyde. Håper å se dere igjen i Longyearbyen snart! Alt godt fra alle på Gruvelageret

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Vi fikk servert en smakfull 4-retters meny med en passende vinpakke til. Et fantastisk måltid i en rolig, varm og historisk innpakning. En meget god avslutning på en dag med spennende aktiviteter. Betjeningen var både kunnskapsrik, i forhold til maten og vinen, imøtekommende og positiv.

Takk, SiwMH

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Vi håper å se dere tilbake i Longyearbyen snart. Alt godt fra alle på Gruvelageret

Anmeldt 23. juni 2018

Alt ligger igrunnden tilrette med flott lokale og en hyggelig atmosfære.Vi var 6 venner som tilbringte kvelden her.
Vi spiste forret og hovedrett, vi var alle enig om at maten ikke holdt helt mål.Biff som var seig å pure som var i overkant søt.

Takk, Ronbirk
Kristin M, Public Relations Manager på Gruvelageret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

Hei Ronbirk
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er litt usikre på om din anmeldelse er på rett sted, da vi så godt som aldri har servert biff som hovedrett, og vi har jo normalt en 4-retters fast meny, ikke en 2-retter. Om du sikter til reinsdyrfileten vi har hatt den siste tiden er vi lei oss for å høre at kjøttet var seigt, det pleier det ikke være. Vil du være snill og sjekke at det er hos oss du har vært, du ser det sikkert på bildene som ligger ute fra restauranten og gi meg tilbakemelding. Alt godt fra oss på Gruvelageret.

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Det var en svært hyggelig plass med fantastisk mat. Den svenske servitøren er dyktig og kunnskapsrik i forhold til mat og drikke.

1  Takk, Stein Olav R

Hei Stein Olav og tusen takk for din tilbakemelding! Alt godt fra alle på Gruvelageret.

Anmeldt 18. juni 2018

Her spiser jeg gjerne igjen.
Betjeningen meget hyggelige.
En stor takk til Gruvelageret for et nydelig måltid

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, 419post

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Og velbekomme :)

Reisende som så på Gruvelageret, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Gruvelageret? Del dine erfaringer!