“Leder.”
Anmeldelse av Gruvelageret

Gruvelageret
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Longyearbyen
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass med nydelig mat! Kulinarisk opplevelse! Lokalet og fasilitetene er bare herlig. Dyktig betjening :-) Anbefaler virkelig et besøk der!

Takk, KarenG4316
911kristinm, Public Relations Manager på Gruvelageret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei og tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Godt nytt år ønskes fra alle oss på Gruvelageret

Anmeldt 30. oktober 2018

Veldig bra mat servert i en fantastisk atmosfære. Må oppleves. Hyggelig betjening i flotte lokaler :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, Journey09977952729
911kristinm, Public Relations Manager på Gruvelageret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Takk for så hyggelig tilbakemelding! hilse alle oss på Gruvelageret

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Fin restaurant. Bra atmosfære. Nydelig innredet. Flott tur opp og ned for de som vil gå. Fast meny fungerer. Eneste som kan bli litt bedre er at for ungdom så er det litt for lite mat. For noen ble det litt lenge mellom rettene for andre var det fint. Vi var der i 3,5 timer.

Takk, 556lenan
Kristin M, Public Relations Manager på Gruvelageret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Lena og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi tar med oss kommentaren om mat til ungdom videre, takk for det. Alt godt ønskes fra alle på Gruvelageret

Anmeldt 17. september 2018

Var på denne relativ nye restauranten som ligger inn i Sverdrupsbyen. Det serverer en 4 retters meny med vinpakke hvis man ønsker det. Restauranten er innredet i historiske lokaler og du finner deg godt til rette der. Vi ble mottatt av en meget servicevennlig svensktalende servitør. Hun tok seg god tid og fortalte om menyen og historien om Gruvelageret. Mellom alle rettene fikk vi god kunnskap om hva det var vi fikk servert. Hele oppholdet var en matkulinarisk opplevelse. 4 retters menyen til kr. 895.- var vel anvendte penger. Ikke la dere skremme av prisen som var verdt hver eneste krone. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Steinar H
Kristin M, Public Relations Manager på Gruvelageret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei Steinar! Tusen takk for så flott tilbakemelding! Vi håper å se deg tilbake igjen i Longyearbyen snart. Alt godt fra alle i Longyearbyen

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og aldeles nydelig mat og tilhørende vinpakke. Vi ble møtt av en trivelig betjening og ønsket velkommen i gangen hvor vi fikk utdelt varme tøfler. Overalt brant det stearinlys og det var varmt og godt. Vi startet med en aperitiff som de hadde laget selv; og heldigvis var vi 4 personer og bestilte en av hver sort: tyttebær, molte, krekling og blåbær. De var nydelige. Kokkens spesial brød med fetaost var himmelsk. 4-retter menyen besto av fiskesuppe, ravioli med kongekrabbe, andebryst og gresskar med honning sorbet. Alt var perfekt og vinene som fulgte med passet ypperlig. Det var smakfulle og mektige retter. Hele besøket som tok i underkant av 3 timer var en opplevelse. Det eneste vi i etterkant vil komme med som innspill er at det kan om mulig være litt mer tid mellom hver servering. Vi takker for en flott opplevelse og vil anbefale alle som har mulighet til å ta turen til Gruvelageret.

Takk, anjah233

Hei Anja! Takk for så hyggelig tilbakemelding, vi er glad for å høre at dere følte dere godt mottatt og var fornøyd med oppholdet. takk også for tilbakemelding på tid, det skal vi ta med oss videre. Alt godt fra alle oss på Gruvelageret

Reisende som så på Gruvelageret, så også på

Longyearbyen, Spitsbergen

Har du vært i Gruvelageret? Del dine erfaringer!