Happy dogs, happy traveller!

Jeg har hatt én uke på tur med Tommy og hans hunder, samt en dagstur. Tommy er virkelig dyktig og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Mina A
Fantastisk. Anbefales på det sterkeste!

Husky travellers er kanskje ikke den største hundegården. Ca 60 hunder totalt. Men for en... les mer

Anmeldt 12. november 2022
bård b
Oslo, Norge

Anmeldt 27. november 2018

En liten familiebedrift, med få og glade hunder. Vi reiste på tur midt i mørketiden, men fikk sett litt i måneskinnet. Vi fikk alt vi trengte at yttertøy, sko og lue - før vi fikk gå i hundegården for å hilse på hundene. Hundene er trygge og fine, og de fleste var veldig kosete.
Etter turen fikk vi varme oss inne i huset til Tommy og Janne, med litt kaffe og kjeks - mens Tommy viste oss bilder fra ekspedisjoner og turer han har hatt. Veldig koselig.

Ha på deg varmt ullundertøy, og ullsokker - ellers har de alt du trenger.

Takk for turen Tommy! :-)

Dato for opplevelse: november 2018
3  Takk, Ingvild T
Anmeldt 16. november 2018

Vi vil takke Tommy for en svært gjestfri mottakelse da vi var de eneste påmeldte til hundesledetur med Husky Travellers 24. oktober i år. Vi var litt i tvil om hundekjøring på hjul på denne tiden av året ville være interessant. Tommys nære forhold til hundene sine. og hans levende fortellinger og spennende erfaringer fra turer til Nordpolen og deltakelse i Iditarod-løpet i Alaska, gjorde dette til et personlig møte og minneverdig dag utenom det vanlige. Vi vil sterkt anbefale Husky Travellers for å få en ekte og naturlig opplevelse av arktisk hundekjøring. Selv om Longyearbyen kan være mer spennende på andre årstider, var det flott å være der utenom sesong i oktober, med personlig guiding som eneste påmeldte ikke bare hos Tommy, men også på flere andre aktiviteter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, eidehli
Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng som skulle på hundesledetur! Vi ble hentet av Tommy, som var veldig hyggelig og meget engasjert med stor omsorg for hundene sine! En liten hundegård, men drevet av folk med store hjerter! Dessverre var dette helt på slutten av sesongen og snøen var råtten. Vi fikk likevel kjørt det som var å kjøre! Alle fikk være med på å spenne på hundene og på å kjøre sledene! Det var kjempe gøy og imponerende å se hvordan hundene jobbet!

Husky Travellers er absolutt å anbefale!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, sbk272
Anmeldt 11. mai 2018

Ja, det var det så absolutt! Måten vi ble tatt imot på, omsorgen for hundene og den gode tonen gjorde at vi følte oss priviligerte.
Opplevelsen anbefales på det sterkeste til alle!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, amkwalle
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde en helt super tur med hundespannkjøring til isgrotte. Snille og kvikke hunder, som tok oss trygt og godt frem til tross for ganske våt snø i begynnelsen av turen. Guiden vår, Anja, var kunnskapsrik, varm, flink og hyggelig, og fortalte morsomme historier og svarte på alt av våre rare spørsmål.
Grotten var helt magisk! Umulig å gjenskape skikkelig på bilder - det må egentlig oppleves! Vi fikk god tid inni grotten til å se og fotografere, og Anja forklarte hvordan isen forandrer seg fra år til år. Etter turen fikk vi god tid til å hilse på og kose med alle hundene i hundegården.
Kan virkelig anbefale dette selskapet og denne turen. Både Anja, Tommy og hundene ga et minne for livet. Frister absolutt til gjentakelse!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Helema_83