Fantastisk. Anbefales på det sterkeste!

Husky travellers er kanskje ikke den største hundegården. Ca 60 hunder totalt. Men for en... les mer

Anmeldt 2 uker siden
bård b
Oslo, Norge
Fra å være redd hundene fra start til å kose både store og små så må jeg si det har vært en fantastisk dag. Trygt👍

Fra å være redd hundene fra start til å kose med både store og små må jeg si det har vært en... les mer

Anmeldt 10. september 2022
TrudeA62

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk dag med Tommy Jordbrudal, huskytravellers i Bolterdalen. Nydelig plass, flink mann og trivelige, glade hunder.
Vil absolutt anbefala Tommy og hans kennel.
Tommy har lang erfaring, som hundekjøyrar, og ekspedisjonar, til nordpolen med hundane.
Her får hundane god omsorg, i ein"liten kennel" på ca 50 hundar. Etter turen, blei det lunsj og kaffi. Tommy viste bilder og video, frå Iditarod, som han kjøyrde i 2014, samt bilder/historier, frå sine ekspedisjonar på nordpolen.
Ein liten rusletur, blei det og, for å sjå på rester av kvalbein og alle dei vakre blomstrane.
KNALLBRA, GÅ IKKJE GLIPP AV DETTE.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 477meretet
Tommy J, Ejer på Husky Travellers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Takk for den fine anmedelse. Altid koseligt å dra på tur med fine folk.
Håber at dere i Boltedalen igjen!

Mvh
Arctic Husky Travellers

Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur til isbre og isgrotte. Vi ble hentet av Tommy i sentrum og tatt med til hundegården. Der fikk vi god informasjon og topp utstyr. Så la vi ut på tur med hundene og guiden Manson. Hun er veldig flink og yter topp service. Hundene er snille og kosete, det er tydelig at de trives og har det godt. Turen anbefales på det varmeste.

Takk, birgitteva
Anmeldt 18. januar 2020

Dette anbefales på det varmeste! Vertene er veldig flinke, rolige og utrolig hyggelige. Hundene er også kjempefine: Lydige og gir alt på tur. Også får man kose med valpene etterpå. Alt er med andre ord lagt til rette for at man får en drømmedag på hundesledetur:)

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, CassandraS62
Anmeldt 11. desember 2019

Med en profesjonell hundekjører som har god erfaring fra de lengste hundekjørerløpene i verden, og med en kennel som ikke har for mange hunder, er dette etter min mening det beste alternativet for å oppleve hundekjøring på Svalbard. Tommy har god kontakt med alle hundene sine, som hver av dem har en unik historie. Som hundefører er jeg opptatt av hundevelferd i hundekjørersporten. Dette er i høyeste grad en kennel der hundevelferd er i sterk fokus, noe som er viktig når en skal velge arrangør av turistkjøring med hundespann. Og med på kjøpet får du historier om hundekjøring i arktisk og fra verdens lengste hundekjørerløp Iditarod. Skal definitivt tilbake til denne kennelen neste gang jeg skal til Svalbard.

Dato for opplevelse: november 2019
3  Takk, janrunep2019
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Hadde i dag en veldig fin tur med Husky Travellers. Var på dagstur med hundeslede og isgrotte. Fikk god kontakt med de ansatte som hadde mye å gi.

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, 62kristofferm