Morsom tur

Utrolig morsom og fin tur, engasjert og trivelig guide med gode historier. Meget trivelig... les mer

Anmeldt 29. august 2021
Tor Arne H
Et eventyr på hjul

Fantastisk opplevelse med hyggelige og kunnskapsrike Tommy og Anja! En mindre hundegård enn mange... les mer

Anmeldt 29. august 2021
Siri B

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

I dag hadde vi en helt fantastisk tur med Tommy og Anja og nesten 50 firbeinte trekkhunder. Adventdalen leverte med fargespill og lukten av høst. Tommy sin unike formidlingsevne og Anja sin stålkontroll på bikkjen gjorde opplevelse komplett. Vi ses snart igjen❤️

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, 264p_lr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Super tur med Tommy og hundene i Adventsdalen. Vi valgte Husky Travellers fordi vi ville på tur med en litt mindre, privat hundegård der dyrevelferd og hundene står i sentrum, og vi ble ikke skuffet. Flotte, glade hunder og dyktige verter som er oppriktig opptatt av dyrene sine. Vi var alene på turen i dag og begge fikk kjøre spannet. Vi var de eneste gjestene i dag, og koste oss både på tur og med mat og spennende historier fra hundeløp og ekspedisjoner hos Tommy og Janne etterpå. Høydepunktet på en også ellers flott og spennende tur til Svalbard. Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, NinaJL
Janne S, Owner på Husky Travellers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk NIna for fine ord! Veldig koselig å ha dere på besøk. Vi og hundene vil veldig gjerne vise dere Svalbard vinterstid også - så håper vi ser dere snart igjen!!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk dag med Tommy Jordbrudal, huskytravellers i Bolterdalen. Nydelig plass, flink mann og trivelige, glade hunder.
Vil absolutt anbefala Tommy og hans kennel.
Tommy har lang erfaring, som hundekjøyrar, og ekspedisjonar, til nordpolen med hundane.
Her får hundane god omsorg, i ein"liten kennel" på ca 50 hundar. Etter turen, blei det lunsj og kaffi. Tommy viste bilder og video, frå Iditarod, som han kjøyrde i 2014, samt bilder/historier, frå sine ekspedisjonar på nordpolen.
Ein liten rusletur, blei det og, for å sjå på rester av kvalbein og alle dei vakre blomstrane.
KNALLBRA, GÅ IKKJE GLIPP AV DETTE.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 477meretet
Tommy J, Ejer på Husky Travellers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Takk for den fine anmedelse. Altid koseligt å dra på tur med fine folk.
Håber at dere i Boltedalen igjen!

Mvh
Arctic Husky Travellers

Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur til isbre og isgrotte. Vi ble hentet av Tommy i sentrum og tatt med til hundegården. Der fikk vi god informasjon og topp utstyr. Så la vi ut på tur med hundene og guiden Manson. Hun er veldig flink og yter topp service. Hundene er snille og kosete, det er tydelig at de trives og har det godt. Turen anbefales på det varmeste.

Takk, birgitteva
Anmeldt 18. januar 2020

Dette anbefales på det varmeste! Vertene er veldig flinke, rolige og utrolig hyggelige. Hundene er også kjempefine: Lydige og gir alt på tur. Også får man kose med valpene etterpå. Alt er med andre ord lagt til rette for at man får en drømmedag på hundesledetur:)

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, CassandraS62