Fra å være redd hundene fra start til å kose både store og små så må jeg si det har vært en fantastisk dag. Trygt👍

Fra å være redd hundene fra start til å kose med både store og små må jeg si det har vært en... les mer

Anmeldt 3 uker siden
TrudeA62
Vi kommer tilbake

Knallgod guide som forteller om personligheten til alle hundene, filosofien bak det å få fram det... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Ankivang

Anmeldt 9. juli 2021

Utrolig kjekk, personlig og koselig opplevelse! Vil absolutt anbefale alle dette Utrolig flink og engasjert guide med gode historier, og solid kompetanse! Veldig familievennlig

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, torillt996
Anmeldt 30. mai 2021

Tusen takk til Arctic husky Travellers, de tobeinte og de firebeinte, for en helt unik opplevelse i storslått natur. Tre dager på hundesledetur ga en uforglemmelig opplevelse, med aktiv deltagelse på sleden, ut i det vakre og uberørte landskapet på Svalbard. Glade og ivrige hunder i suverent samspill med sin eier. Flott hytte som ga rom for avkobling, gode måltider og samtaler, til og med badstue! Isgrottebesøk med fascinerende formasjoner og stillhet. Magiske minner, anbefales på det varmeste!

Takk, 426beritv
Anmeldt 30. mai 2021

Super fin farm som ligger i dalen, litt utenfor Longyearbyen. Er en litt mindre hundegård som gjør at man blir mye bedre kjent med alt. Kan virkelig anbefales!!

Takk, julietaulel
Anmeldt 25. mai 2021

2 sleder. 3 dager. 4 personer. 30 arbeidsvillige hunder. 120 veldresserte labber.
Lærerikt, morsomt, velorganisert og fundamentert på unik erfaring.
Utstyr og bekledning av absolutt ypperste merke, en uforglemmelig reise dypt under isbreer og opp langs dalsider, over frosne elver og gjennom panoramaer i verdensklasse!
Kan det gjøres bedre? -Neppe!

Tommy, vi er evig takknemlige!

1  Takk, perkristianv2020
Tommy J, Daglig leder på Husky Travellers, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Takk Per Kristian, kjempe fint å dra på tur med dere. Håper vi sees igjen. Tommy

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Har hatt en utrolig fin tur i solskinn med hundespann. Var en utrolig opplevelse og annbefales alle. Guiden opplevdes som kunnskapsrik og flink.

Takk, 185espenh

Takk Espen, fint å kjøre tur med dere som er så glade i hunder. Tommy