Beste sightseeing 👍

Vi hadde en fantastisk tur. Sjåføren var en av de beste guidene jeg har truffet. Kan anbefales på... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
204hannek
Lillesand, Norge
Fint alternativ til en organisert utflukt i Longyearbyen!

Veldig bra sightseeing i Longyearbyen ved hjelp av taxi, og siden vi var 4 personer, så ble det... les mer

Anmeldt 29. juni 2020
Ingeborg56
Oslo, Norge

Anmeldt 16. september 2018

Det er ikke langt mellom flyplassen og Longyearbyen, men med denne sjåføren ("broren til Nissen", en lokal helt) var det morsomt å se og høre om Longyearbyens liv!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Y9173TZ
Anmeldt 10. juli 2018

En god start på ditt ophold op Svalbard. 2 timers tur med lokalkjent sjåfør/guide. En kort opsummering av Svalbard. Er du heldig får du Viggo som sjåfør.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Karoline1965
Anmeldt 28. februar 2018

Flink sjåfør og guide, som kunne sin historie og gjorde turen interesant og innholdsrik. Alle som var med i bussen var veldig godt fornøyde.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, Tore Kay L
Anmeldt 23. august 2017

Vi var på tur med Viggo i to timer. Har var det guiding av klasse. Viggo er et oppkomme med viten om Svalbard og Longyearbyen helt fra tidlig av. Ingen bør unngå å prøve denne turen.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, androx1
Anmeldt 17. mai 2017

Alle bør ta seg en tur med Svalbard Buss og Taxi, iallefall første gang de besøker Svalbard, Longyearbyen. Turen varer ca 2 timer og en blir hentet på hotellet. Her får du både lokale nyheter, historikk og morsomme historier. Det er ekstra kjekt med guider som er så flinke, som bidrar til at latteren sitter løs, det er ikke rart alle smiler fra start til slutt.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, maybk