Fint alternativ til en organisert utflukt i Longyearbyen!

Anmeldt 29. juni 2020
Ingeborg56
Oslo, Norge
Sightseeing with a local expert

Anmeldt 13. februar 2020
925jarles
Haugesund, Norge

Anmeldt 29. juni 2020

Veldig bra sightseeing i Longyearbyen ved hjelp av taxi, og siden vi var 4 personer, så ble det ikke dyrere enn om vi hadde tatt en organisert tur. Siden jeg tok organisert sightseeing tur for 5 år siden, så kan jeg bekrefte at taxien viste oss alle stedene som den organiserte sightseeingturen.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Taxien kom nesten umiddelbart. Vi var ikke kjent, så brukte navnet funnet på nett til restauranten vi skulle til. Men, det hadde ikke han hørt om..... ellers OK tur

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, Linda S
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

To timers guidet busstur. Utrolig hyggelig, morsom og kunnskapsrik guide. Vi storkoste oss under hele turen. Stoppet flere steder for å la passasjerene ta bilder. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, 925jarles
Anmeldt 20. desember 2019

Forhånds bestilte taxi for avhenting kl 1900 fra hotellet for tur til Gruvelageret
Ingen kom og vi måtte etterlyse. Det viset seg at bookingene ikke var registrert men det kom en bil ganske snart. Det skulle ikke være sååå vanskelig.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Gunnar-Winum
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Rask og effektiv service. Trivelige sjåfører. Noen biler kunne vært litt bedre rengjort innvendig. Ellers veldig fornøyd.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Tore S