“Indisk mat på sitt beste”
Anmeldelse av Cardamom

Cardamom
Vurdert som nr. 37 av 65 Restauranter i Hebden Bridge
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

I lyse moderne lokaler i utkanten av sentrum fikk vi god indisk mat servert av korrekte og høflige kelnere. Vi fikk papadum med forskjellige sauser mens vi ventet på hovedretten som var en svært velsmakende butterchiken. Og så det lille ekstra til slutt, en appelsinbåt til å rense munnen og en våtservietter for å tørke hendene.

Dato for besøk: september 2019

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020
Anmeldt 11. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Cardamom, så også på

Todmorden, West Yorkshire
Rishworth, West Yorkshire

Mytholmroyd, Hebden Bridge
Hebden Bridge, West Yorkshire

Har du vært i Cardamom? Del dine erfaringer!