“Indisk mat på sitt beste”
Anmeldelse av Cardamom

Cardamom
Vurdert som nr. 43 av 83 Restauranter i Hebden Bridge
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

I lyse moderne lokaler i utkanten av sentrum fikk vi god indisk mat servert av korrekte og høflige kelnere. Vi fikk papadum med forskjellige sauser mens vi ventet på hovedretten som var en svært velsmakende butterchiken. Og så det lille ekstra til slutt, en appelsinbåt til å rense munnen og en våtservietter for å tørke hendene.

Dato for besøk: september 2019
Takk, dag0709

Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: september 2019
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2019
Trek63055826686, Guest Relations Manager på Cardamom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2019

Anmeldt 13. august 2019

Dato for besøk: august 2019
Trek63055826686, Guest Relations Manager på Cardamom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Anmeldt 13. august 2019

Dato for besøk: august 2019
Trek63055826686, Guest Relations Manager på Cardamom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Reisende som så på Cardamom, så også på

Todmorden, West Yorkshire
Rishworth, West Yorkshire

Mytholmroyd, Hebden Bridge
Hebden Bridge, West Yorkshire

Hebden Bridge, West Yorkshire

Har du vært i Cardamom? Del dine erfaringer!