“Skuffende”
Anmeldelse av Wondertree

Wondertree
Vurdert som nr. 36 av 432 Restauranter i Hounslow
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Det tok 30 min før vi fikk maten og den var kald når vi fikk den. Let etter noe annet om du ikke bare er ute etter et sted å sitte lenge.

Takk, gunnvorh

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

God mat og veldig omsorgsfull og hyggelig betjening. Siden jeg var alene var flere av betjeningen stadig innom og slo av en prat. Og god mat, da...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, karisofiej
Anmeldt 3. juli 2018

Spiste en rask middag her før flyreise hjem til Oslo. Burgeren var god, og vi fikk tatt bestilling og fikk mat veldig raskt, noe som var veldig viktig for oss siden vi hadde dårlig tid denne gangen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, andrebli
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Vi fikk varm og god mat. Spiste fish and chips og hamburger. Veldig hyggelig kelner. Fikk maten raskt. Kan anbefales!

Dato for besøk: november 2017
Takk, 520elinb
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

God mat, variert meny og oppmerksom, høflig og hyggelig service ved Leo. Vi kommer tilbake! Lisa, Oslo

Dato for besøk: august 2017
Takk, LisaW990

Reisende som så på Wondertree, så også på

Har du vært i Wondertree? Del dine erfaringer!