Ulike måter å oppleve Wembley Stadium på
Wembley stadion turer
30 anmeldelser
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Så landskamp her forrige helg mellom England og Spania, det var en heftig opplevelse. Over 80000 tilskuere, skikkelig trykk. Selv med mange folk var det lett å komme inn og ut av stadion. Men, anbefaler ikke å bruke buss som transportmiddel, trafikken stod på vei hjem.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Reisene med venner for å de match. Gikk raskt ut og inn. Men, var litt for dårlig logistikk rundt serveringen inne. Rakk ikke å få servering i pausa

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 684amunds
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Imponerende arena som er verdt et besøk selv om Tottenham har tatt over i meste laget for øyeblikket. Overveldende inntrykk allerede fra utsiden, og det blir bare bedre underveis.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, tbhaugen
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Flott tur for å se legendariske Wembley. Den noe tørrvittige guiden ga god informasjon men var muligens ikke så morsom som han selv trodde

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, the-tmm
Anmeldt 18. januar 2018

Vi hadde en flott opplevelse på Wembley med nærmere 80.000 tilskuere i oppgjøret mellom Tottenham og Everton. Vi fikk 4 mål og god stemning.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, torf577