Ulike måter å oppleve Wembley Stadium på
Wembley stadion turer
20 anmeldelser
Anmeldt 19. august 2019

Vi var der på konsert med the Eagles i juni. En fantastisk opplevelse med en fullsatt stadion. Vi tok the tube dit da det er håpløst å ta taxi ved store arrangement. Da konserten var ferdig var det veldig bra organisert da vi skulle ta t-banen tilbake til hotellet. Det eneste aberet var at der vi satt, på gressmatta, var stolene for smale og var sammenbundet med buntebånd av sikkerhetsmessige årsaker. Unødvendig, da gjennomsnittsalderen på konserten var 50+. Så man satt som sild i tønne. Neste gang vi skal på konsert på wembley så blir det på tribunen, med bedre utsikt og til en rimeligere pris. Har vært der en gang før på fotballkamp. Stor stadion, men samtidig intim og med veldig bra oversikt.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Ruslebiffen
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Har vært på kamp her flere ganger. Det er alltid god stemning. Kan virkelig anbefales. Stort sett kun landslagskamper, men har sett Tottenham her noen ganger pga ombygging av White Hart Lane.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Vikersunding
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk stadion. Flott område, mange gode restauranter. Over 80.000 skaper god stemning. Litt dumt at Solskjærs lag skulle slå Tottenham, men ellers ei flott oppleving. Dette er nok ikkje her det er best stemning, men når det er fullt så er det verd turen.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Hola1944
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Wow! Et fantastisk stadium, både sett utenfra og inne i stadium. Vi var på landskamp sammen med over 70 000 andre. En ubeskrivelig stemning! Veldig hyggelige, smilende og hjelpsomme vakter. Hit vil jeg tilbake på en omvisningstour!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Synnøve B
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Så landskamp her forrige helg mellom England og Spania, det var en heftig opplevelse. Over 80000 tilskuere, skikkelig trykk. Selv med mange folk var det lett å komme inn og ut av stadion. Men, anbefaler ikke å bruke buss som transportmiddel, trafikken stod på vei hjem.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, karenmarieh