Anmeldt 5. juni 2016 via mobile enheter

Var inne her og spiste middag. Bestilte fish and chips. Forferdelig oplevelse . Styr langt unna. Ikke mett og forferdelig
smak . Rett og slett strykkarakter.
HUFFFFFFFFF . Drittplass. SUR BLE JEG NÅ.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 202olas
Anmeldt 21. april 2016

Bodde på dette hotellet 5 netter. Dette er et flott hotell, rent, god service, god frokost. Lite støy i frokost salen. Godt utvalg - engelsk frokost med mye annet. Hotellet ligger 3 minutter å gå fra to metro linjer, den raskeste Metropolitan bruker 15 min til Kings Cross med tog avganger nordover og til Paris. Den andre metrolinjen bruker 20 minutter til sentrum av London. Det er 10 min og gå til jernbanestasjon som tar deg til Paddington stasjon. Jeg bodde i 3. etasje i et stort fint rom og en herlig stor dusj, lyst rent og svært gode senger og puter. Dette er blant de beste hotellene jeg har benyttet. Hvis du ikke må bo midt i London sentrum, er dette et ypperlig hotell. Wembely stadion ligger 3 å gå fra hotellet. Det ligger også et stort kjøpesenter 5 min å gå fra hotellet, som har utsalg på merkeklær. Hoteller anbefales - rent, god frokost, hyggelig betjening

Romtips: Samme hvilke rom en velger - kun forskjell på vanlige rom og suiter
Dato for oppholdet: april 2016
Takk, toreb34
NovotelWembley, Manager på Novotel London Wembley, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write such a lovely review.

It is always very nice to read review such as yours and to see how much you enjoyed our facilities. Also a special thank you for mentioning our staff. They all work hard to provide great customer service and it is an great feeling when this is recognized by our guests.

We hope to see you back at Novotel London Wembley next time you are in town.

kind regards,

Stefano
Guest Services

Anmeldt 29. februar 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger 100 meter + fra Wembley Park stasjon. Hyggelig og åpen front desk møter oss ved ankomst med en enkel å rask innsjekking.

Rommet er moderne med flatskjerm, gode senger og en fint bad. Liten minibar på rommet.

Vi likte restaurant området der du fikk tilgang til bra hotellfrokost og middag med en grei meny.

Kort vei til butikker og out-let senter i nærheten. I tillegg til Wembley stadion. Perfekt sted ifm fotball arrangementer.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Ole-Andre N
NovotelWembley, Manager på Novotel London Wembley, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2016

Dear Ole-Andre,

Thank you very much for taking the time to tell us about your recent stay here at Novotel London Wembley.

It is great to see that you enjoyed all of our facilities, specially the food and service.

We hope to see you again soon next time you are coming to London

Best regards,

Stefano
Guest Services

Anmeldt 1. september 2015

Nokså nytt kjedehotell med store og innbydende rom. Beliggenhet rett ved metrostasjon, 1 til 2 minutters gange. Kort vei til det sentrale London. Du ser Wembley fra hotellet. Mange indiske og pakistanske restauranter i nærområde, inkludert kveldsåpent Wal-mart. Bra frokost over gjennomsnittet. Jeg betalte rundt tusen kroner for et dobbeltrom. Anbefales, Hvis du ikke er avhengig av å bo midt i smørøyet, er dette et bra valg hvor du vil få god valuta for pengene.

Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, arnestor
NovotelWembley, Sales Coordinator på Novotel London Wembley, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2015

Dear Guest,

Thank you very much indeed for your great review and recommendation.

We are glad to read you enjoyed your breakfast in our Elements restaurant before your busy days both in the area and in Central London.

We look forward to seeing you on your next trip!

Kind regards
Rhienna V

Anmeldt 17. april 2015 via mobile enheter

Vi var tre venniner som reiste på jentetur og bodde på dette hotellet. Vi ble utrolig overasket over at vi fikk et stort familierom med dobbeltseng og stor enmannseng. Hotellet ser veldig bra ut, og resuranten har stortsett god mat.
Vi var utrolig fornøyde første dagen i resturanten, men andre dagen var servicen dårlig og maten (og samme drinken vi drakk dagen før) dårlig.
Ellers ligger det bare noen hundre meter fra wembley station, resturanter,outlet og tuben.
Her får du mye for pengene:)
Anbefalest!

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, MelissaJarnes
Makeda A, Manager på Novotel London Wembley, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2015

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write a review. I am delighted that you enjoyed your visit.and I look forward to seeing you again in the near future.
Kind regards,
Makeda Abraham