Surfetur

Anmeldt 16. desember 2018
Ludvig L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Byron Bay
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

En helt rå opplevelse med surfing på Svar på Beach. Mottakelsen på senteret var meget god, informasjonen vi trengte kom fort, fikk utstyret vi trengte og kom oss raskt avgårde. Vi var heldige å hadde med oss tre flinke instruktører som lagde god stemning i bussen på vei ut.

Selve surfeopplæringen var super og tilpasset flere nivåer. Vi som aldri hadde rørt et brett før fikk den gjennomgangen vi trengte før vi gikk ut i bølgene. Alle gutta opplevde å mestre sutringen takket være flinke instruktører: John, Angus og Nils.

Ps: Ta med snus

Hang loose

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Jonar Andre K
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Meg og tre kamerater tok et ettermiddagskurs, fantastiske instruktører med erfaring og godt humør. Anbefales på det sterkeste hvis du har lyst til å prøve surfing! Spesielt John, Gus og Nils, er klasseinstruktører!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Ludvig L
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Reiste til Byron Bay med QUTSurfers. Hadde aldri prøvd surfing før, men fikk en veldig god opplevelse. Opplegget var veldig bra, og instruktørene var dyktige og motiverende. Vi hadde også fotograf den ene dagen, som tok gode bilder og foreviget opplevelsene(fallene).

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Elise A
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse med kjempe flinke instruktører! Dro med ANSA (Association of Norwegian Students Abroad) og ble delt inn i grupper hvor vi fikk en 4 timers surfeleksjon med fantastisk vær. Instruktørene var utrolig flinke og gjorde at opplevelsen ble utrolig bra! Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Lillih97
Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

Soul Surf School anbefales på det sterkeste! Veldig flinke, hyggelige og morsomme instruktører. Hadde det gøy hele helgen!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Dan Marius H
Sean R, Owner på Soul Surf School, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Thanks Dan! Thanks for coming surfing with us and we hope to see you again soon!