“Må sees”

Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Baderomsfasiliteter
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte å ikke betale oss inn. Synes prisen var for høy for en familie på 5 der ingen av oss kunne huske Elvis i live. Det er sikkert en stor opplevelse for mange. Må sees hvis en er i området. Hyggelige vakter i porten som lot oss ta bilder

Takk, Thumper1974

Anmeldt 15. juni 2018

Den første delen av omvisningen fikk man et headsett og en iPad, veld nyttig. Det var interresant å se hvordan Han levde, men etterpå på var egen omvisning I forskjellige avdelinger ble man little trett av å se figuren I diverse kostymer. Men det må nevnes at vi matte to Hollandske damer, for dem var kostymene noe av saken. Ja, vi er jo all forskjellige.

Takk, Ole Kristian K
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Dette er et sted man må stikke innom hvis man er i Memphis.
Man får et par headsett og en ipad som gir deg mye spennende informasjon.
Man bør sette av et par timer her.

1  Takk, Espen G
Anmeldt 14. februar 2018

Morsomt å se datidens luksus.Kanskje ikke fullt så luksuriøst i dag. Fikk og sett privatflyene og fikk kjøpt noen suvenirer .

Takk, Jorunn05
Les flere anmeldelser
Anmeldt 9. oktober 2017

Flott å komme tilbake ! 14 år siden forrige gang, men vel verdt et nytt besøk. Området var oppgradert betydelig og det var langt mer folk. men alt var godt planlagt og vel gjennomført. Du må sette av en 2-3 timer som minimum, men kan sikkert bruke mer tid om du vil få med deg alt. Selve huset er høytidelig og morsomt å se, og anbefales absolutt ! Og ta gjerne med deg fly utstillingen og noen av de andre, om dere har tid. En fin reise i Elvis sin historie og karriere. Ingen kan reise til Memphis uten å besøke Graceland.

1  Takk, otomlie

Har du vært i Graceland? Del dine erfaringer!