Guidet busstur i Memphis by

fra
USD 30,77
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Graceland på
Anmeldt 6. november 2018

Var på musikktur og besøkte bl.a. Graceland. Det var en stor opplevelse. Få gå gjennom huset hvor Elis bodde, se graven hans, og kikke inni flyene hans. Samt se på bilene, klærne etc. Mye suvenirbutikker.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jorunn R
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte å ikke betale oss inn. Synes prisen var for høy for en familie på 5 der ingen av oss kunne huske Elvis i live. Det er sikkert en stor opplevelse for mange. Må sees hvis en er i området. Hyggelige vakter i porten som lot oss ta bilder

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 16. juni 2018

Den første delen av omvisningen fikk man et headsett og en iPad, veld nyttig. Det var interresant å se hvordan Han levde, men etterpå på var egen omvisning I forskjellige avdelinger ble man little trett av å se figuren I diverse kostymer. Men det må nevnes at vi matte to Hollandske damer, for dem var kostymene noe av saken. Ja, vi er jo all forskjellige.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ole Kristian K
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Dette er et sted man må stikke innom hvis man er i Memphis.
Man får et par headsett og en ipad som gir deg mye spennende informasjon.
Man bør sette av et par timer her.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, 567espeng
Anmeldt 14. februar 2018

Morsomt å se datidens luksus.Kanskje ikke fullt så luksuriøst i dag. Fikk og sett privatflyene og fikk kjøpt noen suvenirer .

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Jorunn05