Memphis City Tour med Sun Studio Admission

Ulike måter å oppleve Sun Studio på
Memphis Mojo busstur
734 anmeldelser
Anmeldt 9. oktober 2017

Dette berømte studioet med den imponerende historien, og de kjente musikerne og artisten, er vel verdt et besøk ! Et hyggelig og lite sted med trivelig (og liten) kafe, med muligheter for kjøp av suvenirer. Men viktigst; du må få med deg omvisningen fra en herlig, flink og engasjert guide ! Det tar ca 40 min og er obligatorisk å få med seg !
Anbefales varmt !

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, otomlie
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Vi fulgte ikke den guidede turen og kam anden grunn ikke anmelde mer enn cafeen og den lille butikken. Stemningen var upåklagelig og det var gøy å se bildene som hang rundt.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, karenmarieh
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Alt det jeg forventet meg av dette besøket ble innfridd. Vi ble møtt av en dyktig og engasjert guide. Hun tok oss med på hele historien. Høydepunktet var imidlertid besøket i selve studioet

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Jan Erik T
Anmeldt 29. august 2016

Med utgangspunkt fra Graceland tok vi turen med shuttlebuss til Sun Studio. For $12 fikk vi en kjempeopplevelse. Guiden som tok oss med var kjempeflink, og da vi til slutt fikk "teste" mikrofonen som sannsynligvis er blitt brukt av alle de store stjernene som har spilt inn musikken sin her, så var turen perfekt.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Birger M
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Det er andre gang jeg besøker Sun studios. Det er magisk å kunne oppleve fødestedet til rock'n'roll på en slik autentisk måte. Gode guider!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, ingjerds2014