Country Music Hall of Fame and Museum

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Country Music Hall of Fame and Museum på
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Her får du se kostymer, biler gull/platinaplater, biler og får mye historie om countryens opprinnelse. Var litt kø og venting for å få billetter, vi valgte med audio guide, det var veldig greit. Anbefales for musikkinteresserte.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 567espeng
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Et stort flott bygg som hyller countrymusikken og dens historie. Interaktive utstillinger og aktiver for barn. Veldig flott lagt opp og interessant, men noe overpriset inngangsbillett. Dette er et sted med mye mennesker, turistbussene står på utsiden så kø må beregnes.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, karenmarieh
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Vi måtte innom å få historien Tim country musikken. Vel være ett besøk. Husk å ta med en tur til studio B i biletten

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, 253knuth
Anmeldt 19. oktober 2016

Veldig bra, mye historie av de fleste kjente, nålevende artister og de som er gått bort. Veldig bra. Har man interesse for countrymusikk er dette et must å få med seg.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Caren S
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Veldig spennende og opplevelsesfylt. Country musikkens historie på sitt beste. Vi hadde med små barn som fint klarte å delta. Anbefales om du er i Nashville

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Anne_Lene_Skotterud