“VERDENS VERSTE MAT!”

Har du et bilde?
Legg det til.
Grepa Gøtt Cafe
Anmeldt 5. november 2018

Liker man ustekt burger med rå baconterninger så finner man det på Cafèen i 2. etg. Dette var på grensen til matforgiftning, urolig mage i to døgn etterpå. Vi var 3 stykker som bestilte Valdres-burger og det var på nippet at vi sendte dem tilbake da de ble satt på bordet, det skulle vi ha gjort! FRARÅDER ALLE PÅ DET STERKESTE FRA Å SPISE HER! Man må betale resaturantpris og hente alt av tilbehør selv. Ingen plass å gjøre av gatekjøkkenketchupposene eller salt og pepperposene så de måtte vi bare slenge oppå bordet. I tillegg kan man naturligvis få Cola fra dispenser uten isbiter tilgjengelig... Her er ingen stolthet å spore hverken på kjøkken eller hos serveringspersonalet... En sjokkerende opplevelse med tanke på at resten av senteret er ryddig og pent. SKJERP DERE!

Takk, PionerCaptain

Anmeldt 19. juli 2018

Stoppet med familien, jeg bestilte kylling burger. Det som sikkert vært kyllingfilet en gang var så lenge fritert at kun små tørre "jerkey" typ biter lå igjen på mitt brød. Der var ikke spor av dressing. Barnen ville heller ikke spise opp sin mat. Huff.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anders J
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten bestilte en burger hver. Amfi burger og en leira burger, dette er ikke noe å være stolt av. Burgeren var tørr, smaksløs coleslaw, burger brødet var brent? Pommes fristes var også ihjel stekt? Og prisen, alt for dyrt også.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 734johnny
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

En lokal cafe på er småsted som Leira i Valdres er noe jeg i utgangspunktet ønsker å besøke og støtte. Men, her anbefaler jeg alle å styre langt unna.

Tørre vafler, langt unna ferske baguetter og velger du å påpeke dette for betjeningen blir du møtt med frekke kommentarer og null vilje til å akseptere en kundes opplevelse av et sted. "Vi har så mange kunder at vi ikke trenger kunder som er misfornøyd med hva vi serverer". Famous last words? Lykke til med fortsettelsen - jeg har satt mine ben der for siste gang.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, KalEl2005

Har du vært i Grepa Gøtt Cafe? Del dine erfaringer!