“Styr unna!”

Hotel Ekenäs Koster Restaurang & Bar
Vurdert som nr. 6 av 6 Restauranter i Sydkoster
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Forferdelig! Styr unna buffeen. Vi ventet i 30min på å få servering. Fikk beskjed om at det ikke kunne bestilles ifra meny. Og maten var ikke bra.

Takk, Relax44662855561

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Helt grei mat. Grei fiskesuppe. Virker mest som de satser på enklere retter som burgere. Spagettien var bedre, men forventer at fiskesuppen ute i skjærgården skal være bedre.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, espeng295
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Familie med venner møttes for middagsbesøk her på terrassen ute.
Brukte 1,5time på servering. Iskald og tørr mat (burger, pommes og tilbehør).
Servitør blandet og glemte hva vi hadde bestilt.

Kokkene var ikke begeistret over tilbakemelding, her tenker de ikke på kundene.

Desserten var ok. God sorbe is fra Henning Olsen. Kjøpt dårlig kake.
Alkohol var bra (kjøpt på butikk)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Torestokke
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Ventet 1 time og 30 min. Iskald burger. Så flere andre sendte tilbake maten... Sur betjening. Bor på hotellet. Dette er svært dårlig reklame for Hotell Koster/Ekenäs.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Navigator429988
Anmeldt 17. oktober 2017

Var her nå en helg og koste oss med god mat . 2 første rettene og hummeret var veldig god, Ost og desserten var en gjennomsnnittlig preg på. Hyggelig personale og reine fine rom . Frokosten er vel middels av det en kan forvente på et hotell . Nå i ettertiden , så blir vi fakturert for mere enn det vi har fått. Noen betalte vi bordet , noen ved utsjekk, andre i baren. Så det virker ikke som de har full kontroll . Beliggheten og området er fantastisk. Koster er alltid vært et besøk.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Amund G

Reisende som så på Hotel Ekenäs Koster Restaurang & Bar, så også på

Sydkoster, Vastra Gotaland County

Har du vært i Hotel Ekenäs Koster Restaurang & Bar? Del dine erfaringer!