“Topp familiestrid med god mat”
Anmeldelse av Pensionat Bergdalen

Pensionat Bergdalen
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Sydkoster
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig besøk med god mat og stemning. Mange gjester og litt lang ventetid på mat, men maten var veldig bra og servicen topp. Bokhandlerens er utrolig sjarmerende inne og ute, masse plass til spring for kidsa utenfor og deilig å kunne sitte å se ut på havet❤️

1  Takk, Bislettbanden

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Ok mat (kjøttboller, lammepølse og sildesmørbrød), greie priser. Veldig bra omgivelser, og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, SveinD_12
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi har bodd på dette anlegget, og bestemte oss for å ta siste middagen på restauranten. Hyggelig lokale og trivelig betjening. Enkel meny, men maten vi bestilte smakte svært godt. Jeg bestilte Kosterkorv med potetsalat. Den var enkel og smakfull. Det sol trekker litt ned er at vi sitter og spiser rett ved sittegruppe med stor flatskjerm med fotballkamp. Ikke optimal matopplevelse. Porsjonene var relativt små, så til og med jeg som er relativt småspist ikke ble mett etter en middagsporsjon, så her kan det være nødvendig å legge inn en dessertporsjon om du vil bli god og mett om du er vant med større middagsporsjoner.
Men totalt en god og hyggelig middagsopplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, KJELLAV
Anmeldt 12. juli 2018

Etter en lang sykkeltur, fant vi ut at det passet med en matbit. Vi fikk oss plass på den romslige terrassen, og ble raskt servert av en hyggelig servitør. Min kone bestilte lammekorv, og jeg bestillte en vegetarrett. Vi var begge meget fornøyd med maten. Dette er helt klart et sted å besøke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Roger C
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Jeg har feriert på Koster i 30 år og husker Bergdalen som en litt søvnig hytteby hvor man kunne få kjøpt kaffe og vafler. Den nye Bokhandlarens pub er en fantastisk oppgradering, og stedet framstår nå som Kosters beste spisested. Menyen er mer "hearty food" enn gourmet, men maten er god, prisene rimelige og servicen er en kombo av uformell og profesjonell. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Happyship

Reisende som så på Pensionat Bergdalen, så også på

Sydkoster, Vastra Gotaland County

Har du vært i Pensionat Bergdalen? Del dine erfaringer!