NASAs Space Center Admission Plus Houston City Tour

Ulike måter å oppleve Space Center Houston på
Houston CityPASS
121 anmeldelser
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Var på space centeret med to tenåringsgutter. Vi tok en runde med tram rundt området ( tog ) fikk se masse spennende inn på selve området med guide, og dette anbefales på det sterkeste. Mye å se og være med på, noe av attraksjonene kostet litt ekstra, men selve inngangsprisen var rimelig

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, mortyblack13
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Besøkte space center på gjennomreise i Houston. Kom noe sent så vi hadde 2 timer på oss, skulle gjerne hatt 1 time til slik at vi kunne sett mer. Vil anbefale guidet tur til treningssenteret. Mye spennende å se.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, lniko1
Anmeldt 22. juli 2015 via mobile enheter

Innom dette sentret i Houston er et " must" ble vi fortalt. Og det var interresant og flott. Vi har vært på Kennendy Air Space i Florida, det var nye større. Men vi trivdes godt her i Houston, mindre ha men en kom nærmere utstillingen. Vi hadde flotte timer her.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, 318elisabethh
Anmeldt 19. juli 2015

Ligger ved utkanten av Houston. Veldig mye interessant å se. Fikk også omvising i kontrollrommet brukt under Apollo-programmet. Guidet tur gjennom treningssenteret for astronauter som skal til romstasjonen. Høydepunktet på den guidede turen er å få se Saturn V- raketten som ble brukt til månen på nært hold.

Dato for opplevelse: august 2014
Takk, JanFlaam
Anmeldt 1. juli 2015 via mobile enheter

Bortimot et must om du er i Houston. Moro og spennende både for små og store. Timene flyr fort, her er det mye å se og gjøre. Anbefaler også turene utenom selve sentret, til Historical Mission Control etc.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, birgitteo777