“Oppskrytt”

Kjøkken: Sushi, Gresk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservater
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Vi benyttet os av både stranda og restauranten. Ved første øyekast ser balux veldig moderne ut. Restauranten er flott og strand området er fint. På stranda var solsengen dessverre veldig slitt. Det var billig å leie de, kun 5 euro. Hjelper ikke så mye når du ikke får satt opp ryggen på solsengen da støtten er knekt. Dette gjaldt flere senger. Restauranten er veldig flott og moderne, men servicen er utrolig dårlig. De er så mange på jobb at alt blir in effektivt. Vi ventet 15 min på menyer, 10 min på å få noe drikke og ventet lenge på å få betalt. Maten er dyr og helt middels.

Dato for besøk: september 2019
Takk, borisp772

Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Jeg spiste Risotto med safran og glasert kylling, men var ikke helt fornøyd. Den opplevdes litt for grøtaktig og fettete, og litt smakløs. Kyllingen var for søt. Ellers var beliggenheten fin og stedet fresht. Norsk prisnivå.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Allenavneropptatt
Anmeldt 4. juli 2016

Moderne og fint sted som ligger helt nede ved stranden. Vi spiste lunsj her to dager. Veldig god mat, men relativt dyrt. Stedet egner seg også godt for en drink på ettermiddagen. Rask og hyggelig betjenting!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, thriiserw
Anmeldt 9. oktober 2015 via mobile enheter

Kom hit i 14 tiden en fredag og koste oss veldig. Betalte 4 euro pr voksen og 2 eoro for 11-åringen, fireåringen var gratis. Flott strand. Gode solstoler og parasoller. Flott lekerom med hoppeslott som minstejenta elska. Avslutta dagen med middag i solnedgang. Vakker plass og arkitektur/interiør. Hit kommer vi en dag til før hjemreisa.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Una D
Anmeldt 4. juli 2015 via mobile enheter

Maten var god og servicen var bra. Litt dyre priser (kostet 4 euro for 250 ml cola). Eller var stedet hyggelig og stranden var ren. Vi fikk også beskjed om at dette er et sted hvor man kan feste på kvelden (dersom man har råd til drinkene)

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Lisa L

Reisende som så på Balux Cafe, så også på

Glyfada, Attica
Glyfada, Attica

Har du vært i Balux Cafe? Del dine erfaringer!