“Himmelsk!”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Dette var fantastisk. Topp opplevelse fra start til mål!! Topp service. Spesielt fra servitør Virginia!!!!!! Anbefales på det varmeste!

Takk, olegeorgn

Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Etter anbefaling ble La Perla besøkt, mat, service og opplevelse var fullkommen
Anbefaler bordreservasjon så en slipper bomtur

Takk, randi1960
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Plassert i utkanten av den koselige, Lillestrøm landsbyen Benalmadena Puerto var dette en herlig, grønn lunge i den voldsomme varmen. Flotte bord både ute på selve området og i den lille parken utenfor.
Hyggelige servitører som både så og hørte oss under hele middagen.
Når maten i tillegg var meget god er dette en plass vi besøker igjen før vi reiser hjem.

Takk, Lars W
Anmeldt 10. mai 2016

1 lunch og 2 middager på en uke. Her er det gjennomført kvalitet! Kelnerne yter sitt beste hele tiden. Vi spiste både fisk og kjøtt, og maten var en fryd for både øyne og gane. Betjeningen overrasket stadig med å være gjennomført profesjonelle. Det hadde vært en fordel om kelnerne behersket litt engelsk, men det var alltid noen til stede som snakket godt engelsk. Vi likte oss så godt at vi bestilte 60-årsmiddag der til 8 personer, og alle var svært fornøyde.

Takk, iannmar
Anmeldt 27. september 2015

Enig i at det er en flott plass med gode fiskeretter. Det er ofte best å spise fisk i dette området. Fin service. Vi var fornøyde.

Takk, Seljelid

Reisende som så på RESTAURANTE LA PERLA, så også på

Benalmadena, Costa del Sol

Har du vært i RESTAURANTE LA PERLA? Del dine erfaringer!