“Hyggelig liten restaurant”

Vurdert som nr. 72 av 856 Restauranter i Benalmadena
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig liten restaurant med spennende beliggenhet. Veldig gode tapasretter til svært hyggelig pris. Har vært her mange ganger, dag og kveld, og synes alltid det er godt å være tilbake der. Stedet anbefales.

Takk, Arnt Helge D

Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Endelig fant vi en tapasrestaurant med en innbydende meny! Og det leverte virkelig! Så utrolig god mat, hyggelig betjening og fin atmosfære!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, sofief341
roberthackshaw, Propietario på Restaurante La Nina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Thank you for taking the time giving us such a lovely review on Trip Advisor. We are happy to hear you enjoyed your tapas lunch at La Niña and look forward to seeing you again

Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Når man ser denne restauranten kan man tro at det er enkel men billig mat. Det siste er riktig men maten er ganske avansert, iallefall hvis man ikke velger tapas. Spare ribs og biffen var fantastisk og blant de beste jeg har smakt. Dermed kan denne restauranten absolutt anbefales og servitøren vi hadde var både flink, morsom og hyggelig. Her kommer vi tilbake

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 558christiank
roberthackshaw, Propietario på Restaurante La Nina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

Best spareribs that you ever had, thank you so much. Great to hear the service was attentive and the food was of a high quality and great value for money. We really appreciate your review.

Anmeldt 8. august 2016

Kjempe koselig sted, god service og god mat, store porsjoner. Om vi reiser tilbake til dette området skal vi nok innom der igjen ;)

Dato for besøk: august 2016
Takk, OloagRoger
roberthackshaw, Owner på Restaurante La Nina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2016

Thank you for a lovely review. We are pleased you enjoyed the food and the overall experience . We hope to welcome you back soon.

Anmeldt 13. juli 2015 via mobile enheter

Vi har tilbragt to kvelder på denne restauranten med stor suksess. Vil anbefale husets egen rødvin som selges på denne restauranter samt El Muro, La Fúente med flere. Anbefalt rett er Lamb Biryani, den var utrolig god. Vi hadde også stor suksess med sjømaten der. Topp service, men husk å booke bord.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 958arnek

Reisende som så på Restaurante La Nina, så også på

Benalmadena, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante La Nina? Del dine erfaringer!