“Nydelig mat og entusiastisk kelner”
Anmeldelse av Restaurante La Fuente

Restaurante La Fuente
Vurdert som nr. 50 av 881 Restauranter i Benalmadena
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019

Meget god mat servert av den gode kelneren Rikardo, som virkelig stod på for at vi skulle få en god opplevelse. Litt kaldt denne januarkvelden, men ellers var vi meget begeistret for denne sjarmerende restuaranten i Benalmadena Pueblo, forøvrig et veldig flott sted med spansk sjarm til tusen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, walterw171
roberthackshaw, Propietario på Restaurante La Fuente, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Tak for en dejlig anmeldese. Vi nyder altid at høre, når alt går rigtigt for vores kunder, og vi er glade for at du nød det. Håber at se dig igen snart.

Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 4 voksne som spiste på La Fuente. Maten var kjempe god! Kan spesielt anbefale fisk/skalldyr-gryten for 2 personer!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Jaja82
roberthackshaw, Propietario på Restaurante La Fuente, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2017

Takk så mye. Det var en fornøyelse som serverer deg, og vi håper å se deg igjen

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

La Fuente ligger idyllisk til rundt fontenen i gamlebyen. Vi nøt en kamskjell- meny akkopagnert av en nydelig spansk hvitvin.
Stedet var topp, maten utsøkt og servicen brilliant. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, olegeorgn
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Dette må bare besøkes, hyggelig atmosfære og hjelpsom betjening. Maten var upåklagelig rett og slett helt perfekt. Tips er ikke med i prisen så dette kommer i tillegg.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 927vinnil
roberthackshaw, Owner på Restaurante La Fuente, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2016

Tak for dine komplimenter. Vi er så glade med alle disse 5 stjernede anmeldelser;)

Anmeldt 23. april 2016

Etter å ha vært på mange middelmådige og turistifiserte restauranter i Benalmadena var gleden stor over matopplevelsen vi fikk på La Fuente. Her spiste jeg og min mann først tapas til lunch; lekre og smakulle retter - med kylligklubber i limemajones som en høydar. Når kvelden kom tok vi med oss resten av reisefølget hit for en bedre middag. Alle seks var strålende fornøyde; både med lokalene, servicen og maten. Deres hjemmelagede sweet-chilli saus var fantastisk! Et lite tips; om en ikke er veldig sulten så kan en med fordel dele en hovedrett - porsjonene var veldig store.

Dato for besøk: april 2016
Takk, ReiseAnette
roberthackshaw, Owner på Restaurante La Fuente, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2016

Thank you so much for your 5 star review. We appreciate you taking the time to write such a positive review. See you again soon

Reisende som så på Restaurante La Fuente, så også på

Benalmadena, Costa del Sol
Benalmadena, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante La Fuente? Del dine erfaringer!