Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 23. oktober 2015

Vi bodde her for en uke, det var et "Northern soul" arrangement den uken vi bodde der. Vi elsket atmosfæren, alle var så vennlige, vi gikk til og med inn i måneskinnsklubben en kveld, de fikk oss til å føle oss svært velkomne. Hotellet er vakkert, vi hold til i en juniorsuite, som var A1, de ansatte er veldig hjelpsomme og hyggelige. Hotellet er veldig stille om natten, noe som er en bonus. Kunne ikke fdinne feil på frokosten, for første gang kunne vi væte i stand til å ha en full engelsk frokostbuffee, som klargjør deg for dagen., Har allerede bestilt for å komme tilbake neste år, godt gjort Sunset Beach!!

1  Takk, Mark F
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 22. oktober 2015 via mobile enheter

Kan ikke finne noe feil med dette hotellet det er så perfekt!!! Hotellet i virkeligheten reddet ferien vår siden vi var bestilt for et opphold på hotellet tvers over veien 'Vistamar' og ble fortalt at de dobbelt booket oss og stort sett bare lo av oss !! Heldigvis kom Sunset Beach til unnsetning for oss og de ansatte er bare så flotte og innbydende, de hjalp oss så mye med rotet som var forårsaket av det andre hotellet 'Vistamar' .. Vi er virkelig takknemlige for all hjelpen med å imøtekomme oss ... Selve hotellet er et paradis ... Flott bar, svært rent ... Flotte bassenger og nydelig pool bar ... Kan ikke anbefale dette stedet nok!!!! Jeg er virkelig takknemlig takk xx

Takk, queenie6393
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.ie. Vis original
Justin T, Community Manager på Sunset Beach Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2015

Thank you so much for your kind words about our hotel and facilities. I’m so pleased my colleagues in reception were able to help you out and that you were able to enjoy the rest of your holiday with us.

I look forward to welcoming you back to Sunset Beach Club again soon.

Kind regards,

Justin Thompson
Community Manager

Anmeldt 12. juni 2015

Badet er trangt og umoderne.
Sengene er separerte selvom man reiser som par.
Stort og bra kjøleskap på rommene, helt ok kjøkken, fin utsikt om du får rom høyt nok og som vender ut mot havet.
Mange parkeringsplasser gratis.
Stranden rett utenfor, ikke langt å gå til forskjellige plasser i nærheten.
Buss rett utenfor om du ikke kjører bil.
Flott sted å ta med barn, mange aktiviteter, flere forskjellig basseng for voksne og små.
Egen liten matbutikk på hotellet.
Dårlig frokost unngå den og lag din egen.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Kvalitetsbevisst
Anmeldt 2. juni 2015

Sunset Beach Club passer for alle, solslikkere, golfere, foreninger venner, enslige eldre og til og med brudepar. Det er utmerket restaurant på stedet med underholdning hver kveld. Butikk som har det meste.Flott bar med "Happy Hour" hver kveld. Fra baren er det utsikt ut over Middelhavet som er et steinkast unna. Utendørsanlegget har flere bassenger for store og små. Hver dag kan man delta i aktiviteter som organiseres av ansatte ved hotellet. Sunset Beach Club ligger mellom Torremolinos og Fuengeriola. Bussene går rett forbi hotellet. Du kan ikke ha det bedre enn på Sunset Beach Club hvor alle ansatte gjør sitt beste for deg.

Dato for oppholdet: oktober 2014
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Kersti13
Anmeldt 14. mai 2015

Helt grei standard, veldig velutstyrt kjøkken og ellers rent. Det beste med hotellet er bassengområdet som er veldig rent og ryddig. Ett av bassengene er oppvarmet. Vi hadde rom i 10. etasje. Heisen opp dit tok lang tid ettersom det er mange som bruker den. Prøvde frokostbuffeen en gang. Den var helt elendig, køer over alt og lite mat å velge blant. Mye bedre å lage frokost i leiligheten. Supermarked i første etasje var bra.

Romtips: Ikke velg innvendig rom, da ser du rett i en vegg. Velg rom mot bassengområdet hvis mulig.
Dato for oppholdet: mars 2015
1  Takk, Stian_Marit