Anmeldt 10. november 2018

Meget godt leilighetshotell beliggende i passelig avstand fra strender og strandpromenade med mange muligheter for bespisning og turisthandel. Leilighetshotellet har flott uteområde med flere bassenger, poolbar og lekeplasser. Har egen god restaurant og det ligger også flere restauranter i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med RCI
Takk, 816finnb
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Sunset beach er et flott stort hotell helt ved stranden.
Vi kom sent og fikk en rom med fjellutsikt, eller utsikt til hovedveien som det burde het.
Vi ønsket å bytte til sjøutsikt som bestilt, men det viser seg at det ikke lar seg gjøre, når du bestiller med utsikt, får du tildelt det rommet som er tilgjengelig.
Betjeningen kan gjerne ta en smilekurs .
Renhold og renholdere var utrolig bra, hyggelig og flexibel på rengjøring av rommet..
Frokosten koster 8€ om du kjøper kort i resepsjon, og den er ikke verdt det, kjedelig og smakløs.
Kjøp heller mat i hotellets butikk, eller supermarked over gaten og lag på rommet, 1/4 av prisen og myyye bedre.
Super strand ved hotellet, 5€ Pr solseng hele dagen, greit nok
Hele dagen blir vi avbrutt av selgere som maser om alt fra massasje til kjoler og dårlig høretelefoner, jeg teller 20-30 stk hver dag.

Ellers var oppholdet ok, men drar nok ikke tilbake.

Fint for barnefamilier, stille og rolig.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Steinar J
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Rom 745 er vegg i vegg med bryllup og selskapslokaler. Det er et satsingsområde for hotellet. Fører ganger i uka med opptil 130 gjester og musikk i sene timer, hylende folk rund forbi. Påseilet engelskmenn i gruppe tar alltid mye plass.
Vi flyttet etter 2 festnetter. Hotellet var behjelpelige og hadde annet og bedre rom. Hvorfor 745 brukes til gjester, ender bare med slike uttalelser.

Nytt rom av god standard, stille og virksom varmepumpe/ kjøling. Gode senger, hyggelig roomservice og godt renhold over alt. Rommet var behandlet med klorin og merket hygiene prosess!

Uteområder med fine bassenger og streng praksis på reservasjonsforbud av solsenger, gav plass til alle på dette store komplekset. Bra opplevelse!

Støyende restaurant med middelmådig musikk, nesten hver kveld. Støyende gjester! Enkel meny, Veldig engelsk innhold.

Hyggelig promenade langs stranden det meste av veien, ca 2km til Puerto Benalmadena. Hyggelige kafeer hele veien, lite innkastere! I havnen er aggressiv markedsføring ødeleggende for sjarmen i den fine havna..i sydgående er det ramlet sammen både promenaden og hotellene. Bra matbutikker i nærområdet, med bra ferskvare disker og friske varer.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, sjurn
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Leide en leilighet med sovealkove og lite kjøkken, med sjøutsikt. Anbefaler å bestille på sjøsiden. Fjellsiden er kjedelig. Et lite bad. Soveplass til 5 stk. Fin balkong. Noe ensformig frokostbuffet, man blir lei av samme frokost i 1 uke. Fint uteområde med flere basseng. Skulle været være dårlig 1 dag, finnes det en lite hemmelighet i form av et lite innendørs bassen, men ikke si det til noen! Det blir raskt fullt!
Flere restauranter i umiddelbar nærhet, Angus den beste vi opplevde (100 meter nord for hotellet langs stranden). Helt ok restaurant på hotellet også.
Dagligvare i underetasjen er praktisk. Barneklubb. Treningsstudio med medium standard. Spillbule med høy lydnivå!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, tors716
Anmeldt 1. desember 2016

Me kom til Benalmadena 5.nov og var der i tre veker. Dei to første vekene hadde me fint ver med over 20 gr. kvar dag. Siste veka var sur og grå med mykje vind og nokre dagar mykje regn. Me var godt nøgde med ferien! Det var avslappande og godt å vera på dette hotellet sjølv om det var store forhold,ca.400 leiligheiter. I resepsjonsområdet var det alltid sekuritas-vakt,og det kjendest trygt.
Bassengområdet hadde rikeleg med solsenger,og det var fint å vera der. Alt var reint og godt vedlikehalde.Det var fint strandområde vidare utover frå hotellet,og der var det flott å gå tur.
Byen var kjekk å vera i,mykje vennlege folk som me kom i kontakt med. Eg likte svært godt å gå tur i Paloma park. Der var eit yrande liv med høns,duer,måsar,svaner, undulatar og andre småfugl.Der var kaniner,esel og hamster. Mykje flotte tre og planter overalt.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, tveiten2015