“Veldig god vin, bra paella”
Anmeldelse av Restaurante El Muro

Restaurante El Muro
Vurdert som nr. 63 av 812 Restauranter i Benalmadena
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Dette var et veldig hyggelig sted å besøke og stemningen var upåklagelig. Kelnerne var veldig flinke og hadde gode forslag til viner. Flere av oss hadde paella og sjømat versjonen var best. Kanskje ikke den beste paellaen jeg har smakt men absolutt en veldig god versjon. Stedet er utrolig fint og stemningen med levende musikk gjorde kvelden fantastisk. Absolutt vert et besøk.

Takk, Christian K
roberthackshaw, Propietario på Restaurante El Muro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

So pleased that you enjoyed our paella, service and ambiance and live music. Thanks for recommending us. Hope to see you again

Anmeldt 1. august 2016

Spiste med to barn og fire voksne. God service, fantastisk utsikt, nydelig paella og barna fikk is på huset. Et hyggelig og godt måltid til bra pris.

Takk, Jak0b
roberthackshaw, Owner på Restaurante El Muro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2016

Thank you for taking the time giving us such a lovely review on Trip Advisor. We are happy to hear you enjoyed your Paella at El Muro and look forward to seeing you again

Anmeldt 13. juli 2016

Feiret rund dag her etter anbefaling. Anbefalingen kan jeg sende videre til andre. Ble godt mottatt og tatt vare på under hele vår lange middag. Hyggelig betjening og mat av meget god kvalitet. Når regningen kom ble jeg positiv overrasket. Utsikten fra bordet er også et pluss å ta med seg.

Takk, Svendsen2013
roberthackshaw, Propietario på Restaurante El Muro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2016

Tak for at tage sig tid til at gennemgå og anbefale os til andre, vi virkelig sætter pris på det. Dejligt at høre tjenesten blev opmærksomme og fødevarer var af høj kvalitet og stor værdi for pengene.

Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Hyggelig, serviceinnstilt og profesjonell betjening. Alle ble tatt godt i vare på. Vanvittig nydelig mat med store porsjoner. Lammeskanken og paellaen var populære rundt bordet. Og sist men ikke minst fantastiske lokaler! Nydelig utsikt og god atmosfære. Ligger ved de koselige små gatene i Benalmadena Poueblo som er verdt en titt. Kommer så absolutt tilbake!

Takk, Anine M
roberthackshaw, Owner på Restaurante El Muro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2016

Tak så meget for de 5 stjerner. Vi er altid føler stolt over at høre, at du var tilfredse med fødevarer, service og atmosfære. Håber at se dig snart igen.

Anmeldt 7. april 2016 via mobile enheter

Vi var 5 voksne og 4 barn på restauranten med fantastisk utsikt,
alle har vi spist der flere ganger tidligere. Siste gang fristet IKKE til gjentagelse. Vi bestilt noe til barna og 5 treretter, en rekecocktail, tre suppe og en paté til forrett. Rekene i forretten smakte ikke bra og ble sendt ut igjen. Etter en stund kommer kokken inn og sier at han alltid smaker på maten som blir sendt ut, det var ingenting i veien med den og om den skulle erstattes med en ny rett, fikk vedkommende betale full pris for ny forrett... Måten det ble sagt på var langt fra hyggelig. Nå skal det sies at familien driver restauranter selv og har lang erfaring på området... aldri opplevd en slik behandling før noen steder...
Deretter prøvde de å servere en for mye hovedrett, noe som krevde ny diskusjon, så ved desserten påstod servitøren at vi bare hadde 4 treretter og etter å ha vist den 5. hovedretten som var vegetarisk som ble påstått og ikke være blant tre rettene på deres meny, gav de seg.
Utsikten har vært det viktigste ved tidligere besøk, maten og servicen har vært ok før. Kan det være ny kokk, dårlig dag... ??? Og veldig treg levering ... Anbefales ikke hvis det er ny stil!!!

Takk, Kari M

Reisende som så på Restaurante El Muro, så også på

Benalmadena, Costa del Sol

Har du vært i Restaurante El Muro? Del dine erfaringer!