Inngangsbillett for PortAventura Park, PortAventura Caribe Aquatic Park og Ferrari Land

Bestill på forhånd
fra
USD 20,91
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve PortAventura Park på
Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Kjempestor park som har det meste. Unngå helger pga mer kø. Det er verdt å investere i express billetter da køene kan bli 2 timer lange, med express maks 10 min. Må ha eget express pass for portaventura, ferrari land og aqua parken. Stort show kl 2300 i hovedparken rett ved inngangen. Må være klar for varme, mye folk og støy, men 12 timer går ganske fort. Nok av WCer og spisesteder

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Vi reiste med tog fra Barcelona Sants, og gikk av på PortAventura togstoppet like før Salou. Togturen tok rundt en time. Fra togstoppet var det 5 minutt å gå til parken. Vi hadde billetter på mobil, og skannet disse for å komme inn. Parken var Halloweepyntet, og en del ansatte gikk rundt å skremte besøkende utkledd i skumle kostymer. Artig. Det er mange gøye attraksjoner, og flott tillagde kulisser i de ulike delene av parken. Flere av spisestedene var stengt siden det var utenfor høysesong, men rikelig nok likevel. På ettermiddagen var ventetiden på de mest populære attraksjonene 40-50 minutt, så det er en fordel å komme tidlig.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Hellebor
Anmeldt 11. august 2019

Fin park med mange bra attraksjoner. Men når de selger expresspass for 52€ i tillegg til inngangsbilletten, da forventer man noe service. 45 min til 1 1/2 time i kø med expresspass. Da er det noe feil.
Dårlig tilgang på vann, dyrt å kjøpe vann. Ta med selv, mye.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Jon-Are L
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Veldig gode attraksjoner for store og små. For de beste attraksjonene må barna være over 140 cm. Svært strenge på dette. Det er et must å kjøpe fast track billetter eller så blir du stående i kø i mange timer i løpet av dagen. Kostnad pr pers blir da ca en tusenlapp. Anbefalt park. Har vært her de 10 siste årene og ungene digger det.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Mange gøyale attraksjoner! Mye folk, så anbefaler å kjøpe ekspressbillett ellers blir det timesvis med køståing! Flere steder i parken man kan kjøpe dette; 32€ (snik i køen en gang på 10 attraksjoner) eller 51€ for Premium(ubegrenset antall ganger i ekspresskø) i tillegg til vanlig billett som koster 47€. Barna fikk Express Premium, mens vi foreldre delte engangspasset, det fungerte bra for oss. En av de mest spennende attraksjonene (Hurakan condor) har imidlertid ikke ekspresskø.
Ta med mat og drikke, alt er dyrt inne i parken. Ryggsekker blir gjennomgått ved inngangen, men de tok ikke maten fra oss. 2 voksne og 2 ungdommer hadde en kjekk dag, men det ble svært varmt, så hadde nok valgt kveldsbillett (25€ fra kl. 19-24) en annen gang. En dag er nok, glad vi ikke gikk på tilbudet om 3-dagers billett til 3 parker! (Portaventura, Ferrariland og Aquatic land)

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, vilovik