“Super indisk restaurant”

Vurdert som nr. 18 av 190 Restauranter i Santa Ponsa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god indisk mat og super hyggelige servitører! Vi spiste her 4 ganger på to uker og ble aldri skuffet.

Takk, Susanne B

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat med mye smak. Servicen er meget god, hjelpsomme og serviceinnstilt. De ansatte har godt humør. For de som liker indisk mat er dette stedet å anbefale.

Takk, Tommy H
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Beste restaurant i Santa Ponca, skikkelig rik full smak mat utrolig service, ambefaler på det sterkeste. Et perfekt turist mål.

Takk, Nomham
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat. Muligens beste indiske mat opplevelse vi har hatt. Alle retter var topp og servicen var god.

Takk, Kimlinge
Anmeldt 27. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig god mat. Vennlig betjening. Pent og moderne lokale rett ved hotellet vårt (Apartamentos Portofino)

Takk, Hans Olav T

Reisende som så på Krishna, så også på

Santa Ponsa, Calvia
Santa Ponsa, Calvia

Har du vært i Krishna? Del dine erfaringer!