“Beste pizza i SP”

Vurdert som nr. 4 av 203 Restauranter i Santa Ponsa
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Nydelig pizza med sprø bunn. Hyggelig personale og god service. Anbefaler et besøk her! Prisene er som de fleste andre steder i Santa Ponsa.

Takk, metteo501

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Desidert beste restauranten i område etter vår mening. Nydelig mat og hyggelig personalet. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ragnhildml
Julia M, Owner på Il Vivo Italian Urban Style, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Dear Ragnhild M L,

Thank you for your kind comment. We are glad that you enjoyed our food and service.
We hope you come to visit us soon.
Thank you!

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Liten men meget hyggelig og veldig bra restaurant. Prøvde flere anbefalte restauranter i Santa Ponsa, dette var den desidert beste. Enkle men spennende retter anrettet på en delikat måte, og servert av en hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, bjornsha
Julia M, Owner på Il Vivo Italian Urban Style, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2017

Dear Bjørn S H,

Thank you for your kind review. We are glad that you enjoyed the food and service.
We hope you come to visit us soon! thank you!

Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Var her to ganger på en uke. Superfornøyd første gang (åpenbart), dessverre veldig misfornøyd neste gang. To forskjellige servitører kan ha noe med saken og gjøre, men tviler. Maten var kald, selv om de tydelig glemte oss (ventet 45 minutter på dagens Tagliatelle anbefaling) Dårlig og veldig treg service.

Men som sagt var det supert første besøk, bestilte ost og skinkefat samt kjøttboller, begge felles Antipasta retter. God vinanbefaling og hyggelig servitør, som til og med ga oss 'en lille' på vei ut.

Anbefales sterkt om det er stille og rolig, ville snudd i døra om det ser travelt ut.

Dato for besøk: september 2016
Takk, jarleauglend
Julia M, Owner på Il Vivo Italian Urban Style, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Dear Jarle A,

Tusen takk for din anmeldelse. Vi beklager at andre gang du kom, klarte vi ikke å gjøre deg glad. Vi deler din anmeldelse med teamet vårt for å fikse dette problemet. Vi håper du kommer snart, slik at vi kan gi deg mat og service som er 100% perfekte. Takk igjen for å ta deg tid til å gjennomgå oss.

Anmeldt 20. mai 2016 via mobile enheter

Snakk om service, du finner ingen bedre i området. Meget hyggelig betjening og en kokk som kommer ut og spør om maten er bra

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Lorentss
Julia M, Owner på Il Vivo Italian Urban Style, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2016

Dear Lorentss,

Thank you very much for your kind review. We are happy to hear that you enjoyed our service. Hope to have you once again with us.
Thank you Lorentss!

Reisende som så på Il Vivo Italian Urban Style, så også på

Santa Ponsa, Calvia
Santa Ponsa, Calvia

Har du vært i Il Vivo Italian Urban Style? Del dine erfaringer!