“Sommer 2017”

Vurdert som nr. 2 av 203 Restauranter i Santa Ponsa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 15. juni 2017

Helt klart et sted vi må besøke hvis du reiser til Santa Ponsa. Nydelig mat, flott service. Anbefales på det sterkeste. Blir gjenkjent og det er jo veldig hyggelig. Test biff fra grillen.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Hilde H

Anmeldt 15. juni 2017

Å komme til Santa Ponsa og besøke Bistro Steakhouse 800 Grad Celsius er feriens høydepunkt. God mat og hyggelig atmosfære. Man blir gjenkjent og det er bestandig hyggelig.

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, Mallorcatraveler
Anmeldt 1. september 2016 via mobile enheter

Veldig god mottakelse. Profesjonell og vennlig service. Spiste sommertrøffler til forett. De var gide. Til hovedrett delte vi en mix grill. Her var det ulike typer biff grillet spot on. Tilbehør var bakt potet og salat. Til dessert en nydelig blåbærsuppe. Noe stivere priset enn normalen men man får det man betaler for. Anbefales.

Dato for besøk: september 2016
5  Takk, Gerldo
Anmeldt 22. august 2016

Når vi reiser til Santa Ponsa må vi besøke denne restauranten for å spise en bedre biff middag. Blir vi tatt imot av Elisabeth som viser oss til bordet. Bestiller biff som er perfekt tilbered hver gang . Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2016
4  Takk, Mallorcatraveler
Anmeldt 23. juli 2015

Nylig kommet hjem fra en tur til Mallorca og når man er der må man besøke denne restauranten for et bedre biffmåltid. Vi blir bestandig godt mottatt av Elisabeth og dem andre servitørene som kjenner oss igjen.

Dato for besøk: juli 2015
11  Takk, Mallorcatraveler

Reisende som så på Bistro Steakhouse 800 Grad Celsius, så også på

Santa Ponsa, Calvia
S'Arraco, Mallorca

Palma de Mallorca, Mallorca
Santa Ponsa, Calvia

Har du vært i Bistro Steakhouse 800 Grad Celsius? Del dine erfaringer!