“Feiring”

Kjøkken: Fransk, Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi skulle ut og feire, og hva var vel mer naturlig enn å ta turen til vår favorittrestaurant på GC. Vi ble ikke skuffet. Nydelig mat og svært hyggelig service. Og Jacques kom som vanlig til bordet og hørte om vi var fornøyd. Gjett hva svaret var. Ta turen hit, du blir ikke skuffet.

1  Takk, 435gerhards

Anmeldt 31. oktober 2018

Intet gourmemåltid,, Vi var faktisk de eneste gjestene, dårlig tegn ? maten var under middels, intet å repetere

1  Takk, torbjørn V
Anmeldt 20. mars 2018

Dette er en midddels bra restauran, kjøttet er godt , men tilbehøret var simpelt. Og det var ikke mye til servic.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, roggre
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Við komum hér við alltaf þegar við erum á Gran Canaria. Anno Domini er frábær veitngastaður. Matur og þjónusta til fyrirmyndar. Ég mæli eindregið með þessum stað.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Adalsteinn H
Anmeldt 8. februar 2018

Gourmet mat. Spiste her 3ganger på 1 uke, utrolig smaksopplevelse og hyggelig betjening, sjefskokken kommer personlig rundt til gjestene vedkveldens slutt. Jeg anbefaler alle en tur hit

Dato for besøk: februar 2018
Takk, anonym299

Reisende som så på Restaurant Anno Domini, så også på

San Agustin, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurant Anno Domini? Del dine erfaringer!