“Middag”

Kjøkken: Fransk, Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Dro hit siste kvelden før hjemreise til Norge. Ble absolutt ikke skuffet over mat og vin. Personalet utviste profesjonalitet som du vanligvis slett ikke finner andre steder på gran canaria.
Hvite rene duker, behagelig atmosfære og gourmet mat.
Gir ikke terningkast fem pga litt for lang ventetid mellom hovedrett og dessert..
Men totalt sett er denne restauranten virkelig verdt et besøk.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Bodilssen

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi skulle ut og feire, og hva var vel mer naturlig enn å ta turen til vår favorittrestaurant på GC. Vi ble ikke skuffet. Nydelig mat og svært hyggelig service. Og Jacques kom som vanlig til bordet og hørte om vi var fornøyd. Gjett hva svaret var. Ta turen hit, du blir ikke skuffet.

1  Takk, 435gerhards
Anmeldt 31. oktober 2018

Intet gourmemåltid,, Vi var faktisk de eneste gjestene, dårlig tegn ? maten var under middels, intet å repetere

1  Takk, torbjørn V
Anmeldt 20. mars 2018

Dette er en midddels bra restauran, kjøttet er godt , men tilbehøret var simpelt. Og det var ikke mye til servic.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, roggre
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Við komum hér við alltaf þegar við erum á Gran Canaria. Anno Domini er frábær veitngastaður. Matur og þjónusta til fyrirmyndar. Ég mæli eindregið með þessum stað.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Adalsteinn H

Reisende som så på Restaurant Anno Domini, så også på

San Agustin, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurant Anno Domini? Del dine erfaringer!