“Bra mat, men verdens sureste kelner! (terrassen) ”
Anmeldelse av Bamira

Bamira
Vurdert som nr. 15 av 60 Restauranter i San Agustin
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi ga stedet en tredje sjanse, siden det ligger rett i nærheten og maten er bra. Men til tross for iherdige forsøk fra vår side, lyktes det heller ikke denne gang å lokke frem et smil hos den kvinnelige kelneren. Hun gjør jobben, men peker bryskt på menyen hun ellers måtte gått rundt bordet for å hente når vi har bestilt. Det samme skjer når hun samler sammen tallerknene. Hun er så morsk og uhøflig at det nesten er komisk. Null tips denne gang, som et lite hint! Det går rett og slett ikke an!

Takk, 435gerhards

Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Vi spiste både oppe og nede veldig god service, spesielt i restauranten, der fikk god gjennomgang av dagens meny, mye godt å velge mellom, kjempegodvin Fantastisk oppdekking, mange artige detaljer. Kjempegod mat. Absolutt valuta for pengene. Vert et besøk

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, UnniT_1701
Anmeldt 18. februar 2017 via mobile enheter

Vi spiste kjøttboller og kål rolls med kjøtt samt grønnsaker og gratinert ost. Maten var kjempegodt og den var ikke oversaltet. God vin og øl også.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, ivohavranek
Anmeldt 31. januar 2017 via mobile enheter

Leste på TripAdvisor at restauranten var blant de beste på Gran canaria. Men ble dypt skuffet! Maten var middelmådig , oversaltet og ikke verdt pengene.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, mehrn00shd
Anmeldt 10. januar 2017 via mobile enheter

Har besøkt både oppe på terrassen og nede inne i restauranten. De har den samme kjøkken stil, men forskjellige menyer. På terrassen billigere og pengene verdt. God servise, koselig. Inne i restauranten forsøk på å gjøre alt spesielt, godt mat, men ikke verdt pengene og utrolig langsom servise den kvelden selv om det ikke var fult.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, Torling

Reisende som så på Bamira, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Bamira? Del dine erfaringer!