Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Funksjonelle og stilfulle leiligheter med en fantastisk utsikt over stranden i SAN Augustin. Lett tilgang til beach'en.
Fint hageanlegg og greit bassengområde. Lite minus fordi det ikke fantes poolbar. Det hadde vært ønskelig. Kort vei til supermarked. Gode senger.
Anbefales!

Takk, Mette S
Carolina I, Gerente på Apartmentos Buganvilla, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2017

Thanks for you opinion in Trip Advisor.
We are glad to see that you enjoyes your stay in Buganvilla and we hope to see you soon again with us.

Anmeldt 15. mars 2017 via mobile enheter

Her bor du i fine leilighet i rolige omgivelser, men likevel nært restauranter og shoppingmuligheter.
God service og fredelig bassengområde trekker stedet opp til topp score. Leilighetene har ikke aircondition, bare vifte i taket. Ikke et problem når jeg var her i mars måned.

Takk, jonolavs2015

Firs of all thanks for your stay in Buganvilla and thanks for share your opinion.
we work hard to offer always our best, and your opinion is really important for us.
We hope to see you soon again in Buganvilla

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Vi hadde en flott uke på Buganvilla apartements. Stille og rolig omgivelser. Kun voksne gjester. Flott basseng område, kort vei til stranden. Fine og rene rom. Her kommer vi gjerne igjen. Anbefales! Takk for oss!

Takk, Ole-Jørgen J
Carolina I, Gerente på Apartmentos Buganvilla, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Thanks you very much for your stay in Buganvilla and also thank you for your review.
Your opinion is very important for us.
We are glad to see that you have had a nice stay in Buganvilla and hope to see you soon.

Anmeldt 5. februar 2017

Appartements hotell med flotte leiligheter, basseng og kort vei til stranden, restauranter og noen butikker. Veldig hyggelig betjening. Ferske bakervarer kunne bestilles og hentes hver morgen. Alt man trenger ellers, finnes i den lokale Spar butikken 2-300 meter nede i gaten. Stedet er for voksne, og det var flott utsikt og store leiligheter.
Ønsker man natteliv, er det mulig å oppsøke dette i selve San Augustin, og for oss var dette i gå avstand. Nydelig tur langs den flotte veien/stien langs stranden.
Selve stranden lå 100 meter fra hotellet og er litt ubeskyttet. Så her er det bølger hele tiden. Alt i alt et veldig bra sted, om man ønsker å være litt for seg selv og heller oppsøke butikker, kjøpesenter og natteliv.

Romtips: Alle rom har utsikt mot havet og stranden. Ikke heis til 1 og 2. etg.
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, WallyElisabeth

Thank you very much for giving us you opinion.
That is very important for us.
We hope to see you soon again in Buganvilla

Anmeldt 16. mars 2016

Vi var så heldige å få leilighet i åttende etasje, altså helt på toppen. Da vi kom inn første dagen, ble vi lykkelig overrasket over at det var minst like flott som på bildene i hotellreklamen. Rommene var rene, lyse og nyoppusset i friske fager.
Lyden av bølgene som slår mot stranden var med oss hvert sekund. Det er også det eneste man hører. Balkongen er romslig og praktisk innredet, trivelig uansett tid på dagen.
Personalet i resepsjonen var også svært imøtekommende og hyggelige. De snakker bra engelsk, minst en av dem snakker også tysk. Da vi for eksempel hadde problemer med en leiebil, tilbød den elskverdige damen i resesjonen med en gang å ringe for oss og snakke med bilutleieren på spansk. Dette var vi meget takknemlige for, slik ble alt ordet kjapt.
Hvis vi skal komme med to små kritikkpunkter, må det være at det godt kunnne være en liten håndsåpe på badet, dessuten bør Wifi på rommene være inkludert i prisen nå til dags. Men all kritikk forsvant i bølgesuset da vi var der.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, KarinBoerufsen
Carolina I, Gerente på Apartmentos Buganvilla, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2016

Thanks a lot Karin for you opinion and review
Hope to seee you soon in Buganvilla