Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos
Vurdert som nr. 3 av 60 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde fått denne lille restauranten/vinbutikken anbefalt - og den innfridde. Spennende viner og deilig tapas. Anbefaler gjerne videre

1  Takk, 0trudeb

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde lest om denne på TripAdvisor og var klar for vinsmaking, men fikk så mye mer! Nydelig vin som passet perfekt til den gode maten. En herlig opplevelse! Ekteparet som driver stedet er utrolig hyggelige og gir av seg selv hele tiden. Vi kommer så gjerne igjen

3  Takk, Irene T
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Nydelig vin, ost og skinke med topp kvalitet. Flott sted med hyggelige eiere. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: februar 2018
6  Takk, karirimulb
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fort å bli matlei på ferie og da er dette stedet. Ost og skinke og god vin. Prøv blåskimmelost fra Fuerteventura. Den smakte meg bedre enn Kraftkar.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, dags286
Anmeldt 8. januar 2018 via mobile enheter

Et herlig alternativ til de "vanlige" restaurantene på solkysten der menyene stort sett er de samme overalt.
Her fikk vi det beste av skinker og ost fra Gran Canaria og Spania med vel utvalgte viner
Vertskapet gir av seg selv og vi føler at vi har fått noe mer enn føde og drikke når vi går derfra.
Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, hanna55Bod

Reisende som så på Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos? Del dine erfaringer!