“Spennende smaker”

Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos
Vurdert som nr. 3 av 60 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Gøy å finne en kvalitets vinbar på et lite senter i San Agustin. Selvfølgelig smakte vinene veldig godt og passet perfekt til maten! Vi bestilte tasting meny, og fikk masse mat! Oster fra La Gomera, oliven og de beste skinker fra Spania. En skinke med trøffelsmak og en Pata Negra som smeltet på tunga. Ypperlig service, kvalitet og masse for pengene! Anbefales på det sterkeste!!

2  Takk, juliemP1742HF

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde fått denne lille restauranten/vinbutikken anbefalt - og den innfridde. Spennende viner og deilig tapas. Anbefaler gjerne videre

1  Takk, 0trudeb
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde lest om denne på TripAdvisor og var klar for vinsmaking, men fikk så mye mer! Nydelig vin som passet perfekt til den gode maten. En herlig opplevelse! Ekteparet som driver stedet er utrolig hyggelige og gir av seg selv hele tiden. Vi kommer så gjerne igjen

3  Takk, Irene T
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Nydelig vin, ost og skinke med topp kvalitet. Flott sted med hyggelige eiere. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: februar 2018
6  Takk, karirimulb
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fort å bli matlei på ferie og da er dette stedet. Ost og skinke og god vin. Prøv blåskimmelost fra Fuerteventura. Den smakte meg bedre enn Kraftkar.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, dags286

Reisende som så på Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos? Del dine erfaringer!