“Utmerket plass og utrolig hyggelig personale”

Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og vin, utrolig hyggelig personale. Anbefales på det sterkeste og er en høydare i San Agustin. Mye mat og vin for pengene. Intim og rolig atmosfære. Terningkast 6!

3  Takk, bj_rns2

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Gøy å finne en kvalitets vinbar på et lite senter i San Agustin. Selvfølgelig smakte vinene veldig godt og passet perfekt til maten! Vi bestilte tasting meny, og fikk masse mat! Oster fra La Gomera, oliven og de beste skinker fra Spania. En skinke med trøffelsmak og en Pata Negra som smeltet på tunga. Ypperlig service, kvalitet og masse for pengene! Anbefales på det sterkeste!!

2  Takk, juliemP1742HF
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde fått denne lille restauranten/vinbutikken anbefalt - og den innfridde. Spennende viner og deilig tapas. Anbefaler gjerne videre

1  Takk, 0trudeb
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde lest om denne på TripAdvisor og var klar for vinsmaking, men fikk så mye mer! Nydelig vin som passet perfekt til den gode maten. En herlig opplevelse! Ekteparet som driver stedet er utrolig hyggelige og gir av seg selv hele tiden. Vi kommer så gjerne igjen

3  Takk, Irene T
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Nydelig vin, ost og skinke med topp kvalitet. Flott sted med hyggelige eiere. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: februar 2018
6  Takk, karirimulb

Reisende som så på Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas