“Er godt sted - med gode smaker”

Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos
Vurdert som nr. 3 av 60 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Vi valgte «tasting menu» med gode lokale tapasretter, akkompagnert av utvalgte viner som passet til maten.
Svært smakfulle retter og nydelige viner, -presentert av et svært hyggelig vertspar fra Sardinia! Besøk dette lille nydelige stedet, du vil ikke angre! Jeg skal hjem og prøve å lage paprikamarmeladen...

Dato for besøk: februar 2019
4  Takk, gudrunengaw

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var hos disse flotte menneskene og smakte på god vin og herlig tapas. En skikkelig trivelig plass for oss livsnytere! Fantastisk behagelige drivere som tar vare på sine gjester på beste måte! Kombinasjonene av mat, drikke og atmosfære gjør at denne lille vinbaren er en oase for seg. Anbefales virkelig!
Vi besøkte plassen to ganger og kommer helt sikkert tilbake igjen ved neste besøk i San Agustin!

Dato for besøk: januar 2019
4  Takk, Bodilssen
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og vin, utrolig hyggelig personale. Anbefales på det sterkeste og er en høydare i San Agustin. Mye mat og vin for pengene. Intim og rolig atmosfære. Terningkast 6!

3  Takk, bj_rns2
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Gøy å finne en kvalitets vinbar på et lite senter i San Agustin. Selvfølgelig smakte vinene veldig godt og passet perfekt til maten! Vi bestilte tasting meny, og fikk masse mat! Oster fra La Gomera, oliven og de beste skinker fra Spania. En skinke med trøffelsmak og en Pata Negra som smeltet på tunga. Ypperlig service, kvalitet og masse for pengene! Anbefales på det sterkeste!!

2  Takk, juliemP1742HF
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde fått denne lille restauranten/vinbutikken anbefalt - og den innfridde. Spennende viner og deilig tapas. Anbefaler gjerne videre

1  Takk, 0trudeb

Reisende som så på Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos? Del dine erfaringer!