“Matglede”
Anmeldelse av 928 Aroma Atlantico

928 Aroma Atlantico
Vurdert som nr. 5 av 65 Restauranter i San Agustin
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en smilende kelner som oste av kunnskap om maten hun serverte. Maten var forskjellig fra alt annet vi har smakt på Gran Canaria, mange gode smaker satt sammen på en fortreffelig velsmakende måte. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Jackofalltrades2040

Anmeldt 28. oktober 2018

Det var så hyggelige servitører på denne restauranten at det ble halve opplevelse. Og når da også maten var så god så ble det en topp opplevelse. Mat, dessert og anbefalt vin gjorde det til den beste utekvelden vår i SAN Agistin. Litt vanskelig å finne,men vi hadde GPS !

1  Takk, Nikkinita
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk denne anbefalt av et annet norsk par. Har spist her to ganger og også anbefalt den videre med godt resultat. Spennende mat som smakte fortreffelig og hyggelig betjening som ser gjestene. De har også vegetarmat. Vi kommer så gjerne igjen!

Takk, Irene T
Anmeldt 20. mars 2018

Vi var å spiste på denne restauranten i januar, hadde lest om den på Tripadvisor. Den hadde fått gode meldinger så vi tenkte at vi måtte prøve. Vi angret ikke, nydelig mat og fantastisk servic. Hvis du er i nærheten av San Augustin burde du prøve denne hvis du liker spennende mat.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, roggre
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Lokalene og personalet var veldig bra, noe som også satte forventningene til maten høyt. Vi valgte å dele en gresskarsuppe til forrett. Eneste som var bra med den var at vi delte den. Suppen manglet smak, men kanskje det egentlig bare manglet endel krydder og salt og pepper? Hovedretten var dessverre i samme gata. Her fikk vi noe mer smak, men det virket tydelig at de hadde mer fokus på å være et kult sted enn å levere kvalitetsmat. Får de maten på plass kommer vi definitivt igjen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Susanne Landgra... O
Gilberto S, Propietario på 928 Aroma Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2018

Vi är ledsna att du inte kunde uppskatta våra smaker, vi lägger mycket tankar och ansträngningar i smaken i undertexten i vår mat. Vi hoppas att du kommer tillbaka och har en bättre upplevelse nästa gång (förlåt för eventuella misstag i översättningen, det gjordes via google)

vänliga hälsningar
Gliberto Santana

Reisende som så på 928 Aroma Atlantico, så også på

San Agustin, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i 928 Aroma Atlantico? Del dine erfaringer!